اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

مهرعلیزاده و همتی اخلاق انتخاباتی را رعایت نکردند/ نیروهای انقلابی با برنامه‌ترین نامزدهای ریاست جمهوری

مهرعلیزاده و همتی اخلاق انتخاباتی را رعایت نکردند/ نیروهای انقلابی با برنامه‌ترین نامزدهای ریاست جمهوری
امیری گفت: مهرعلیزاده و همتی اخلاق انتخاباتی را رعایت نکردند و در مواردی متوسل به دروغ، تهمت و زیر سوال‌بردن طرف‌های مقابل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر علی حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در مناظره نامزدهای ریاست جمهوری دو چیز کاملا مشهود بود یکی اینکه همانطور که از قبل پیش بینی می شد همتی و مهرعلیزاده همان تاکتیک همیشگی هشت سال قبل را در پیش گرفتند و با تیکه پرانی و استفاده از کلیدواژه های عوام فریبانه سعی کردند کاندیداهای انقلابی را به چالیش بکشند به طوری که به چالش کشیدن مدرک تحصیلی رضایی و آیت اله رئیسی نوعی بی اخلاقی بود که به خوبی جواب داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: همتی و مهرعلیزاده قصد تشویش افکار عمومی و ایجاد شبهه نسبت به مدرک تحصیلی دیگر کاندیداها را داشتند که به مردم نشان داده شد هنوز هم راهبرد تاکتیک اصلاح طلبان بر مبنای رفتار عوام فریبانه است.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به عدم برنامه و راهکار از سوی برخی از نامزدها تصریح کرد: در مناظرات مشخص شد که همتی و مهرعلیزاده راهکار و برنامه مشخصی برای حل مشکلات اقتصادی نداشتند به طوری که در زمانی که مجری از همتی در مورد اشتغال سوال کرد، وی به جای ارائه راهکار به همین تاکتیک عوام فریبانه پناه برد و جهت را عوض کرد.

,

امیری عنوان کرد: این دو نامزد با طرح سوالات انحرافی در فرار رو به جلو از جواب دادن به سوالات مطرح شده، طفره می رفتند و در چند مورد در زمان پرسش از همتی، این نامزد انتخاباتی جهت سوالات را با پاسخ‌های غیر مرتبط منحرف کرد.

,

وی با اشاره به نظرسنجی های بعد از مناظرات بیان کرد: بعد از برگزاری این مناظره در نظر سنجی هایی که انجام شد، آیت اله رئیسی و قاضی زاده هاشمی با برنامه ترین نامزدهای انتخاباتی شناخته شدند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه یکی از پارامترهای انتخاباتی اخلاق است، گفت: یکی از معیارهایی که مردم به آن توجه و دقت خاصی دارند داشتن تقوای زبان و رعایت تقواست و در اولین مناظره مهرعلیزاده و همتی نه تنها اخلاق را رعایت نکردند بلکه در مواردی متوسل به دروغ، تهمت و زیر سوال بردن طرف های مقابل شدند.

,

امیری خاطرنشان کرد: در این مناظرات، اخلاق کریمانه آیت اله رئیسی برگ برنده ای بود که مردم متوجه آن شدند و سوالات را با صبر جواب دادند به تهمت و دروغها جواب منطقی داده شد حتی طرف های مقابل را به رعایت تقوا دعوت نمودند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه