اخبار داغ

به بهانه سالروز شهادت شهید علی‌جواد زارع و ۱۶ شهید ترور بهارستان؛

۴ سال از شهادت شهید ترور بهارستان گذشت

۴ سال از شهادت شهید ترور بهارستان گذشت
17 خردادماه سال 96 بود که با رخداد حادثه تروریستی در بهارستان و حرم مطهر امام(ره) نام شهدایی در این حادثه جاودانه شد که دو تن از آنان از استان همدان بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، 17 خردادماه سال 96 بود که با رخداد حادثه تروریستی در بهارستان و حرم مطهر امام(ره) نام شهدایی در این حادثه جاودانه شد که دو تن از آنان از استان همدان بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

در این حادثه تروریستی که یکی دیگر جنایت‌های وحشیانه داعش به سرکردگی آمریکا بود، 16 نفر در مجلس و یک نفر در حرم امام(ره) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

,

از تعداد 16 شهید ترور در حادثه تروریستی مجلس دو نفر از استان همدان بودند که یکی از آنان اصالتاً اسدآبادی و دیگری تویسرکانی بود.

,

شهیدان علی جواد زارع و جواد تیموری از استان همدان دو شهیدی بودند که در این حادثه وحشیانه به دست کوردلان داعشی جان به جان‌آفرین شدند.

,

شهید بسیجی علی جواد زارع یکی از شهدای ترور در 17 خرداد بود که از خطه و دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی برخاسته بود و با ترورش در حادثه تروریستی در مجلس نامش برای همیشه بر تارک جهان اسلام درخشید.

,

این حادثه ننگین داعشی‌ها در تهران با ورود نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بی‌پاسخ نماند و آنان در بیانیه اعلام کرده بودند که «ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی‌گذارد.»

,

همین‌طور هم شد حال که 12 روز از آن حادثه ننگین ‌گذشته با حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست‌های تکفیری در سوریه، پاسخ این خون‌ها گرفته شد.

,

یاد و خاطر شهید زارع و همه شهدای ترور در حادثه تروریستی 96 را گرامی می‌داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه