اخبار داغ

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تأکید کرد؛

لزوم آگاهی بخشی رسانه ها به مردم، جهت حضور حداکثری در انتخابات

لزوم آگاهی بخشی رسانه ها به مردم، جهت حضور حداکثری در انتخابات
محمدرضا علیزاده گفت: لازم است که رسانه ها نقش فعال تر را داشته باشند و در دمیدن روحیه امید به آینده و دستاوردهای نظام برای حضور و مشارکت بیشتر در انتخابات نقش آفرینی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا علیزاده در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: برای انتخابات، کمیته ای به نام نظارت بر رسانه ها، تبلیغات و چاپخانه ها وجود دارد که این کمیته زیر مجموعه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی است و وظیفه نظارتی بر عهده ماست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه در مجموعه هنر، فرهنگ و رسانه که می توانند در مشارکت حداکثری مردم نقش آفرینی کنند، رسانه ها نقش مهمتری را دارند، عنوان کرد: منظور از  رسانه، رسانه های مکتوب، غیر مکتوب، برخط، پایگاه های اطلاع رسانی و خبرگزاری ها هستند که می توانند بر اهمیت حضور مردم در تعیین سرنوشت خود تأکید کنند.

,

وی ادامه داد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری که بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تأکید دارند؛ رسانه ها در این دو زمینه با آگاهی بخشی و تبیین این موضوعات به مردم می توانند نقش آفرینی داشته و مشارکت کنند.

,

این مقام مسئول افزود: خوشبختانه رسانه های ما در سطح استان در فضای حقیقی در حوزه مکتوب و در فضای مجازی به صورت فعال و پر شور فعالیت دارند؛ اما با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و نگاهی که دنیا نسبت به کشور دارد، لازم است که رسانه ها نقش فعال تر را داشته باشند و در دمیدن روحیه امید به آینده و دستاوردهای نظام برای حضور و مشارکت بیشتر در انتخابات نقش آفرینی کنند.

,

علیزاده در پایان خاطر نشان کرد: مطمئن هستیم که رسانه ها در کنار مردم بوده و هستند و از ظرفیتی که در اختیار دارند به نحو احسنت استفاده خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه