اخبار داغ

کارشناسان سیاسی مطرح کردند

سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری بالاترین اعاده حیثیت از بعضی کاندیداها بود

سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری بالاترین اعاده حیثیت از بعضی کاندیداها بود
کارشناسان سیاسی عنوان کردند:‌ تذکرات رهبر انقلاب و سخنان حکیمانه ایشان خود بالاترین اعاده حیثیت بود و حدس و گمان ها در رابطه با این افراد را در فضای مجازی تاحد زیادی جبران کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، نگاه به سیره عملی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی نشان می دهد که وجود عزیزشان از رویه شدن اتهام‌ افکنی و تخریب بی‌جای اشخاص در جامعه همیشه در طول دوران نورانی هبری شان،ابراز نگرانی کرده و  آحاد جامعه را بر حذر داشته‌ اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

چرا که اگر تخریب و اتهام زنی در جامعه تبدیل به یک رویه شود، هیچ شخصی از این قضیه مصون نخواهد ماند و افراد صالح نیز مانند افراد طالح هتک حرمت خواهند شد.

,

فرمایشات حکیمانه و مدبرانه ایشان و تلاش برای حفظ آبروی مومن تنها  نشان از آن دارد که ولایت ایشان  در امتداد و در راستای ولایت و سیره والیای الهی است وایشان  نائب برحق امام زمان هستند. 

,

در این برهه و پیچ تاریخی حساس با شفاف سازی و تلاش برای حفظ آبروی افراد نشان داند که حمایت از فرد و گروه خاصی مدنظر ایشان نیست و در هرشرایط احقاق حق مظلوم اولویت ایشان است.

,

اما عده ای در فضای مجازی به سرعت به دنبال ابهام افکنی نسبت به سخنان ایشان و برداشت های غلط شده اند که به اهداف شوم خود دست یابند، ازاین رو در جهت تبیین  سخنان مقام معظم رهبری  با چند تن از کارشناسان سیاسی به گفتگو پرداخته ایم که باهم می خوانیم.

,

مقام معظم رهبری از هیچکدام از کاندیداها جانبداری نمی‌کنند

, مقام معظم رهبری از هیچکدام از کاندیداها جانبداری نمی‌کنند, مقام معظم رهبری از هیچکدام از کاندیداها جانبداری نمی‌کنند,

حسن هانی‌زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت گفت: مقام معظم رهبری در سالروز رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب صادقانه و شفاف با مردم سخن گفتند و هیچ گونه شائبه و پرده پوشی و ملاحظه کاری در بیانات ایشان وجود نداشت.

,

وی درادامه افزود: سخنان مقام معظم رهبری نشان از آن دارد که  ایشان برتمامی مسائل انتخابات اشرافیت کامل دارند و با دقت و جزئیات صحنه انتخابات را رصد می کنند.

,

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در وهله اول با  تواصی به حق وسفارش  مردم به اینکه همدیگر را برای مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق کنند؛ گفت: ایشان از مردم می خواهند که با دقت و فهم بالا و بررسی همه جانبه کاندید اصلح را انتخاب کنند و با سخنان به حق خود صحنه حضور مردم را برای رای دادن به یک کانددید اصلح فراهم کردند.

,

هانی زاده در توضیح و تبین سخنان مقام معظم رهبری در مورد احقاق حق بعضی کاندیداها خاطر نشان کرد: ایشان به صورت تلویحی نسبت به جفاکاری های صورت گرفته در فضای مجازی انتقاد کردند و این موضوع نشان می دهد که ایشان از هیچکدام از کاندیداها جانب داری نمی کنند.

,

این کارشناس سیاسی  در ادامه با اشاره به این موضوع که سخنان مقام معظم رهبری به مفهوم حکم حکومتی نیست، تاکید کرد: سخنان رهبری  اشاره به این دارد که اگر قانون اجازه دهد در مورد رد صلاحیت ها بازنگری صورت گیرد که شورای نگهبان نیز از منظر قانونی در این خصوص اعلام نظر کرد.

,

وی با بیان اینکه ملت ایران ملت هوشمندی است و در تمام سال های گذشته با مشارکت پرشور خود در پای صندوق رای این موضوع را به دنیا ثابت کرده است؛ خاطر نشان کرد: این بار نیز مردم ایران به پاسداشت دلسوزی ها و فداکاری های رهبر معظم انقلاب و با حضور در پای صندوق های رای نشان خواهند داد که همچنان برسر عهد خود با ولایت پا برجا هستند. 

,

 تذکرات رهبر انقلاب بالاترین اعاده حیثیت از بعضی کاندیداها بود

,  تذکرات رهبر انقلاب بالاترین اعاده حیثیت از بعضی کاندیداها بود,  تذکرات رهبر انقلاب بالاترین اعاده حیثیت از بعضی کاندیداها بود,

حجت الاسلام علی ذوعلم کارشناس مسائل سیاسی نیز در گفتگو با خبرنگار مرآت در تحلیل سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اعاده حیثیت از بعضی کاندیداها گفت: تذکرات  رهبر انقلاب و سخنان حکیمانه  ایشان خود بالاترین اعاده حیثیت بود وحدس و گمان ها در رابطه با این افراد را در فضای مجازی  تاحد زیادی جبران کرد.

,

وی در ادامه افزود: بعضی با گمانه زنی های بی مورد و برداشت های غلط از فرمایشات مقام معظم رهبری در تلاش بودند یک فضایی ایجاد و شورای نگهبان را دریک فشاری  قرار دهند که خوشبختانه این اتفاق نیافتاد.

,

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه شورای نگهبان یک رکن اساسی در مجموعه نظام اسلامی است، افزود: وظیفه شورای نگهبان در خصوص احراز صلاحیت ها وظیفه سنگین و خطیری است و باید ملاحظات جانبی هم در این کار خطیر صورت گیرد و به خصوص اینکه مدارک و اطلاعات نباید به بیرون درز پیدا کند و این بدان معنا نیست که شورای نگهبان در این موضوع مقصر است بلکه عدم مراقبت هایی انجام گرفته و نکاتی مطرح شده که در جامعه  موجب برداشت های گوناگونی شده است.

,

ذوعلم در پایان خاطر نشان کرد: توضیحات شورای نگهبان هم در این خصوص توضیحات لازمی بود و نشان داد که آنها براساس مدارک مخشوش و گفته های بی پایه کار خود را انجام ندادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه