اخبار داغ

رسانه انگلیسی اعلام کرد؛

تحول نسلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ایران

تحول نسلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ایران
ایران همزمان با مهمترین رویداد این روزها که سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، با وعده تحول نسلی آماده دگرگونی ساختاری و فرهنگی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ بر اساس اعلام رسانه انگلیسی میدل‌ایست‌آی، انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ ایران، نوید تحول نسلی را می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, میدل‌ایست‌آی,

"ابراهیم رئیسی" به‌عنوان کاندیدای موفق باید دستگاه حاکم کشور را متقاعد کند و افکار عمومی بسیار معتقد است که او برای غلبه بر مشکلات کشور هر آنچه احتیاج است را دارد.

,

ایران همزمان با مهمترین رویداد این روزها که سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، آماده تحول ساختاری و فرهنگی می شود.

,

آنچه در مورد انتخابات پیش رو به نظر می رسد این است که تمایل شدیدی به غلبه بر بی‌ثباتی سیاسیِ طی چند سال اخیر در ایران وجود دارد.

,

دولت اصلاحات خاتمی با وعده های بیش از حد و تحقق اندک آنها شناخته شد و صحنه سیاسی ایران به بی ثباتی توصیف شد.

,

دولت روحانی نیز با وعده های اقتصادی بسیار، ائتلافی بود بین اصلاح طلبان دولت محور و نخبگان قدیمی تکنوکرات که پرورش‌یافته هاشمی رفسنجانی بودند.

,

رئیس جمهور بعدی ایران نه تنها به دنبال ساده سازی دیوان سالاری دولت به هدف کارآمدتر کردن آن است، بلکه به احتمال زیاد یک سبد سیاست اقتصادی - اجتماعی داخلی برای ایجاد یک اجماع ملی جدید و پایدار پیرامون موضوعات اصلی مانند عدالت اجتماعی و شرایط و ضوابط مشارکت سیاسی اتخاذ خواهد کرد.

,

اقدامات رئیس جمهور جدید در مورد سیاست خارجی و روابط ایران و آمریکا احتمالا غافلگیرکننده خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه