اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت‌حیدریه:

رفع مشکلات معیشتی باید اولویت رییس جمهوری آینده کشور باشد

رفع مشکلات معیشتی باید اولویت رییس جمهوری آینده کشور باشد
موحد با بیان اینکه پیگیری و رفع مشکلات معیشت باید اولویت رییس جمهوری آینده کشور باشد، گفت: و هر دولتی که بخواهد به استقامت و ادامه مسیر تا رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ادامه دهد باید ارکان ملت، مکتب و رهبری را در کنار خود داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد ناصری موحد فرمانده سپاه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: وقتی منتخب مردم در جایگاه ریاست جمهوری فرد پاکدست و ولایتمدار و انقلابی باشد، مسوولانی را که برای اداره کشور انتخاب می کند نیز همین ویژگی ها را خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: پیگیری و رفع مشکلات معیشت باید اولویت رییس جمهوری آینده کشور باشد و هر دولتی که بخواهد به استقامت و ادامه مسیر تا رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ادامه دهد باید ارکان ملت، مکتب و رهبری را در کنار خود داشته باشد.

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه گفت: در طول ۱۴۰۰ سال بعد از اسلام و در طول همه حاکمیت ها در جهان، انقلاب هایی مثل انقلاب کبیر فرانسه و روسیه رخ داد اما هیچکدام از این انقلاب ها به ۱۵ سال نرسید و به انحراف رفت اما نقلاب اسلامی ایران به دلیل ماهیت الهی، اسلامی و ولایی با پشتوانه مردمی ادامه یافت.

,

وی افزود: از ابتدا شعار "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی"، هدف ما بود  و در حال حرکت به سوی این هدف  هستیم و هیچ انحرافی نسبت به این هدف طی ۴۲سال گذشته نداشتیم.

,

سرهنگ ناصری موحد ادامه داد: منتخب مردم همچنین باید به دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم باشد.

,

در شهرستان تربت‌حیدریه، چهار هزار و ۵۰۰ نفر در ۲۰۵ شعبه اخذ رای، برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در ۲۸ خرداد بر عهده دارند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه