اخبار داغ

در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در دهدشت مطرح شد؛

مشارکت در انتخابات یعنی تغییر وضع موجود به نفع مردم+تصاویر

مشارکت در انتخابات یعنی تغییر وضع موجود به نفع مردم+تصاویر
مسئول شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت‌الله رئیسی توانست از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی به نفع مردم استفاده کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان کهگیلویه با حضور بیگلری رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد و اقشار مختلف مردم افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مسئول شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در آئین افتتاحیه ستاد مرکزی شهرستان کهگیلویه با اشاره به نارضایتی‌های و ضعف مدیریت ها گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات برای حائز اهمیت است.

,
منصور تقوی قوام، ماندگاری و استقامت نظام جمهوری اسلامی را بسته به حضور و مشارکت مردم در صحنه های مهم انتخاباتی دانست و افزود: حضور در انتخابات باعث می شود در وضع موجود تغییر ایجادشده و زمینه پویایی و رشد جامعه نیز  رقم خواهد خورد.
,
 
,
وی به برخی کشمکش‌ها در ستادهای انتخاباتی اشاره و عنوان کرد: در شهرستان کهگیلویه تلاش شده‌است که گام‌های موثری در جهت هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی برداشته شود چرا که  در این برهه حساس نیاز به وفاق و همدلی مشهود است،کشمکش‌های ستادی سبب حدف نیروها خواهد شد.
,
 
,
مسئول شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ایین این افتتاحیه ضمن تسلیت سال‌روز ارتحال ملکوتی امام راحل و شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، با اشاره به نقش انقلاب ایران اسلامی در معادلات جهانی گفت: بسیاستمداران دنیا به این ذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از امور کارنامه درخشانی از خود نشان داده است. 
,
 
,
آرمان بیگلری با اشاره به اینکه  آیت‌الله رئیسی در مدت حضور خود در رأس قوه قضاییه به خوبی نشان داد که توان ایجاد تحول در امور را دارد تصریح کرد: امروز جامعه ما با مشکلات متعدد در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی روبرو هستند و این در حالی است که برخی از افراد مدعی برای ایجاد وضعیت مطلوب خود درگیر فساد هستند.
,
 
,
وی به ظرفیت هایی که رئیسی با مدیریت جهادی زنده کرد اشاره و افزود:  ایشان توانستند که از ظرفیت‌های آستان به نفع مردم استفاده کند.
,
 
,
بیگلری به شفافیت دارایی  رئیسی اشاره و افزود: رئیسی از محدود افرادی است که با سابقه طولانی که در مدیریت دارد به صورت سالم زندگی کرده و به صورت شفاف دارایی خود را اعلام  کرده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه با وحدت ملی می توان بر مرزبندی‌ها عبور فائق آمد گفت: در این را باید از تمام  ظرفیت‌ها با هر سلیقه و اندیشه و منشی که  در دایره نظام جمهوری اسلامی استفاده کرد.
,
 
,
 
,
حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان نیز در این آبین با اشاره به  اتحاد و انسجام گفت: امروز اختلاف بدترین منکر در جامعه در این مقطع حساس است.
,
 
,
وی هماهنگی بین مسئولان ستادها را مهم خواند و افزود: به جای تعدد ستادها در شهرها باید فعالیت ها را زیاد کنیم.
,
 
,
کارشناس مذهبی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن مقبولیت نظام دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی اعجازی است که در دنیای کفر، شرک، نفاق و ظلم نور می‌درخشد و کسانی برای خاموشی این نور تلاش دارند.
,
 
,
 اندرزیان افزود:  وای به حال کسانی که با اندیشه و رفتار خود و با دنیاگرایی بخواهد ملت ایران را از انقلاب و انقلابی گری جدا کند.
,
 
,
استاد حوزه و دانشگاه  با تاکید بر اینکه باید از حزب، و باند و گروه‌های سیاسی جدا شد افزود:باید انقلاب را به ریل اصلی برگرداند و  کسانی که در انتخابات مشارکت نداشته باشند تفاوتی با دشمن ندارند.
,
 
,
تصاویر تکمیلی:
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه