اخبار داغ

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد:

استقرار بازرسان در وزارت نیرو برای بررسی دلایل قطعی برق

استقرار بازرسان در وزارت نیرو برای بررسی دلایل قطعی برق
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به حساسیت موضوع قطع سراسری برق و دستور رییس قوه قضاییه در این زمینه گفت: یک برنامه بازرسی فوق‌العاده در دستور کار سازمان بازرسی کل کشور قرار دارد و اکنون بازرسان این سازمان در وزارت نیرو مستقر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن درویشیان در دیدار با وزیر نیرو با اشاره به نگرانی‌ها درباره قطع سراسری برق در کشور افزود: نگاه سازمان بازرسی کل کشور به موضوعات کارشناسی است و به‌ هیچ‌ وجه پیش‌داوری نمی‌کنیم. اما اگر به کوتاهی برسیم و اگر سوء جریانی رخ داده باشد حتماً پیگیری می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
درویشیان با اشاره به اینکه تولید برق، یک موضوع فرا بخشی است، افزود: وزارت نیرو باید افزایش مصرف را از قبل پیش‌بینی می‌کرد تا این‌طور غافلگیر نشود. دستگاه‌های دیگر نیز در این حوزه مسئول هستند که از آنها نیز توضیح خواهیم خواست. باید مشخص شود که کوتاهی شده یا محذوراتی وجود داشته است.
,
 
,
عضو شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به مشترک بودن مأموریت رئیس قوه قضاییه در خصوص بررسی دلایل قطع سراسری برق با دادستانی کل کشور گفت: در مذاکره‌ای که با دادستان کل کشور داشتم قرار شد با حضور نماینده دادستان کل کشور یک کار مشترک انجام شود و ازاین‌رو لازم است وزارت نیرو همکاری لازم را داشته باشد تا بتوانیم در یک فضای کارشناسی این موضوع را بررسی کنیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن گزارش آن را ارائه دهیم.
,
 
,
در حوزه انرژی تجدیدپذیر پیشرفت خوبی نداریم
, در حوزه انرژی تجدیدپذیر پیشرفت خوبی نداریم,
 
,
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر استفاده از ظرفیت انرژی تجدیدپذیر گفت: متأسفانه در حوزه انرژی تجدیدپذیر پیشرفت خوبی نداریم و بخش خصوصی در این حوزه اعتمادی به دولت ندارد. به نظر می‌رسد اگر در این حوزه دولت تمرکز بیشتری داشته باشد، بخشی از مشکلات تولید برق برطرف خواهد شد.
,
 
,
رضا اردکانیان وزیر نیرو نیز در ادامه این دیدار از جمله دلایل قطعی برق را افزایش بار مصرف شبکه به دلیل گرمای زودهنگام هوا و استخراج غیرقانونی رمز ارزها عنوان کرد.
,
 
,
در بخش دیگر این نشست وزیر نیرو و برخی از معاونان وی به سؤالات رییس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص اقدامات وزارتخانه در برخورد با مزرعه های غیرقانونی رمز ارزها، شرایط استفاده از مازوت در نیروگاه های برق، وضعیت فعلی شبکه سراسری برق و موعد اتمام قطعی برق پاسخ دادند.
,
 
,
در این نشست معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی و بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور و معاونان وزیر نیرو حضور داشتند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: ایرنا
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه