اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در استان اردبیل:

رای دادن بهترین اعتراض به ناکارآمدی دولت است/راه اندازی گسترده ستادهای مردمی ایران قوی در اردبیل

رای دادن بهترین اعتراض به ناکارآمدی دولت است/راه اندازی گسترده ستادهای مردمی ایران قوی در اردبیل
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در استان اردبیل گفت: حضور در پای صندوق رای و تغییر وضع موجود، بهترین نوع اعتراض به ناکارآمدی دولت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد عاملی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، با بیان اینکه مجموعه ستادهای سید ابراهیم رئیسی در تمامی شهرستان های استان اردبیل راه اندازی شده است، اظهار داشت: علاوه بر آن شاهد استقبال گسترده مردمی در بحث ایجاد ستادهای مردمی برای ارائه برنامه های این ستاد و کاندیدای مورد نظر هستیم و ما نیز مجوزهای لازم را برای فعالیت علاقمندان در این زمینه در شهرستان ها را صادر می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با اشاره به اینکه این حجم از استقبال های مردمی نشان از این دارد که مردم به سرنوشت خود و کشورشان حساس هستند، افزود: با توجه به شرایط خاصی که امروز بر کشور حاکم است، ضرورت دارد که همگان بصورت پرشور در پای صندوق های رای حاضر شویم.

,

 رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در استان اردبیل گفت: مردم اردبیل و ایران اسلامی با بصیرتی  که دارند، روز بیست و هشتم خرداد ماه، از بین کاندیداهای حاضر برای انتخابات ریاست جمهوری، گزینه ای که تلاش برای فساد ستیزی، آینده نگری و نشان از پاکدستی و کنار مردم بودن داشته باشد را انتخاب خواهند کرد.

,

عاملی در ادامه با بیان اینکه مردم از ناکارآمدی دولت و برخی مسئولان ناراضی هستند، تصریح کرد:، پاسخ این نارضایتی ها رای ندادن نیست و بلکه حاضر شدن در  پای صندوق هلی رای و تغییر وضعیت کنونی به نفع کشور و مردم است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه