اخبار داغ

رئیس ستاد انتخاباتی زاکانی در استان زنجان:

مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه، وظیفه عموم مردم در انتخابات است

مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه، وظیفه عموم مردم در انتخابات است
رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان با بیان اینکه ۲ وظیفه مهم در انتخابات بر عهده داریم، گفت: وظیفه اول، مشارکت حداکثری در انتخابات و وظیفه دوم، انتخاب اگاهانه و گزینه اصلح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام محسن اسدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه انتخابات 28 خرداد قرار داریم که مسئولیت خطیری بوده و 2 وظیفه مهم در این انتخابات بر عهده داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: وظیفه اول، مشارکت حداکثری در انتخابات و وظیفه دوم، انتخاب اگاهانه و گزینه اصلح است.

,

حجت‌الاسلام اسدی با بیان اینکه 3 اصل مهم در انتخابات باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، گفت: این 3 اصل شامل مردمی بودن، متدین بودن و داشتن قدرت دفاع از حقوق مردم است.

,

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان اظهار داشت: در انتخابات باید فردی را انتخاب کنیم که درد مردم را بفهمد و خودش را همراه با مردم بداند.

,

وی خاطرنشان کرد: متدین بودن یعنی فرد منتخب باید حلال و حرام را تشخیص دهد، ابراز کرد: آن چیزی که خداوند، حلال کرده تا روز قیامت، حلال بوده و حرام خداوند نیز تا روز قیامت، حرام است و نمی‌توان چیزی که حرام است را حلال کرد و بالعکس.

,

حجت‌الاسلام اسدی تصریح کرد: فرد منتخب باید توانایی و قدرت دفاع از حقوق ملت ایران را داشته باشد.

,

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان با بیان اینکه دغدغه دکتر زاکانی، چیزی جز توسعه عدالت نیست و به دنبال تحقق و توسعه عدالت است، گفت: رویکرد زاکانی این است که هر کس بگوید دولت، هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد نشانه بی‌کفایتی است و دولت من، دولت خسته نیست.

,

وی در پاسخ به اینکه آیا علیرضا زاکانی، نامزد پوششی بوده و اینکه تا آخر انتخابات رقابت خواهد کرد یا خیر اظهار داشت: ایشان جزء جبهه انقلاب هستند و علم غیب نداریم که تا آخر خواهند ماند یا خیر اما هدف اصلی ایشان این است که کشور، نظام و سامان پیدا کند.

,

حجت‌الاسلام اسدی خاطرنشان کرد: هدف خود زاکانی، ماندن تا آخر انتخابات است اما ما نمی‌توانیم بگوییم که تا آخر خواهد ماند.

,

وی در خصوص سفر زاکانی یا نماینده‌ای از طرف ایشان به استان زنجان و یا سفر ایشان در راستای حمایت از نامزد دیگر گفت: تاکنون هیچ برنامه‌ای اعلام نشده و اگر برنامه‌ای باشد، اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

,

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان با بیان اینکه تاکنون ستاد انتخاباتی زاکانی در چند شهر استان زنجان تشکیل شده است، بیان کرد: دکتر زاکانی، ستاد فیزیکی ندارند و برنامه‌های تبلیغی ایشان معطوف به رسانه ملی و فضای مجازی است و رویکرد ایشان این است که مردم، برنامه‌های نامزدها را در فضای مجازی و رسانه ملی می‌بینند و بر اساس آن می‌توانند انتخاب کنند.

,

حجت‌الاسلام شعبانی، رئیس شورای 9 نفره ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان نیز در این نشست خبری گفت:

,

متاسفانه برخی نامزدها در تلاش هستند تا سخنی با لهجه خاص به زبان آورده یا مطالبی مانند شعر و... ارائه دهند تا مردم به او رای دهند اما نامزدی که دغدغه‌اش خدمت به مردم است این‌ها را بر زبان نیاورده و از عبارت «رهبر عزیزتر از جانم» استفاده می‌کند.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی‌ها دورغ‌هایی که در مناظره اول گفته شد را تایید می‌کنند، اظهار داشت: وقتی نامزدی، دروغی می‌گوید که بلافاصله تکذیب می‌شود دیگر نیازی به انتخاب وی نیست.

,

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه باید ببینیم چه کسی انقلابی است و چه کسی برای شعار آمده است، گفت: 32 سال است که یک جریان، کشور را اداره کرده و متاسفانه امروز شرایط کشور به شرایط تورم، گرانی و بدبختی رسیده است.

,

رئیس شورای 9 نفره ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان تصریح کرد: ما به کسی رای می‌دهیم که حامی ولی فقیه بوده و درد مردم را درد خودش بداند نه اینکه اختلاس کرده و دست در جیب مردم بگذارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه