اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

وحدت، رمز بقا و تکامل خط امام (ره) است

وحدت، رمز بقا و تکامل خط امام (ره) است
حجت الاسلام حسن زاده با تاکید بر نقش وحدت در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: وحدت، حقیقت جوهری و ذاتی در بقای ملت و دولت قلمداد می شود لذا اساس پیشرفت و ادامه راه امام(ره) در حفظ وحدت و اتحاد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حمید حسن‌زاده در گفت و گو با اروم نیوز، در سخنانی با اشاره به ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره)، گفت: ابعاد وجودی و عمق تفکر و مبانی اندیشه امام خمینی(ره) به عنوان شخصیتی کم نظیر، در فهم هستی و مسایل انسانی و اجتماعی، هنوز نیز تا حد زیادی ناشناخته مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با تمام عظمتی که داشتند در برابر عظمت خدا بنده خاضع و بی‌ادعایی بودند،‌تصریح کرد: ایشان در برابر دشمن مقتدر بودند و کوتاه نمی‌آمدند.

,

امام جمعه میاندوآب گفت: امام شخصیت نترسی بود که در مقابل دشمن می‌ایستاد و در مقابل شهدا و خانواده شهدا، و افراد یتیم متواضع بود.

,

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه امام خمینی(ره) تنها یک رهبر سیاسی و مذهبی نبود بلکه بر قلب‌ها حکومت می‌کرد، افزود: محبوبیت امام محدود به مرزهای جغرافیایی نبود بلکه مراد دل‌ها و در قلب همه ستمدیدگان و مبارزان جهان جای داشت.

,

وی با تاکید بر لزوم تبیین و توجه به وصیت نامه امام خمینی (ره)، افزود:وصیت نامه‌ امام خمینی(ره) که برای ما به یادگار مانده در واقع نقشه راه جمهوری اسلامی است و عمل کردن به آن سعادت هر ۲ دنیا را برای مردم و مسوولان به همراه دارد.

,

وی اظهار داشت: اگر می خواهیم امروز یک دولت اسلامی داشته باشیم و به عنوان کارگزاران واقعی این نظام به مردم خدمت کنیم باید تفکر، راه و آرمان‌های امام راحل را همچنان به عنوان سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه