اخبار داغ

امام جمعه خلیل‌آباد:

مانور دشمن در فضای مجازی و مشکلات معیشتی حربه‌ای برای دلسرد کردن مردم از انتخابات

مانور دشمن در فضای مجازی و مشکلات معیشتی حربه‌ای برای دلسرد کردن مردم از انتخابات
حجت‌الاسلام ناهیدی با بیان اینکه در کنار مشکلات معیشتی، بهره‌برداری دشمن از رها بودن مسائل فرهنگی و فضای مجازی استفاده کرده گفت: دشمن به دنبال ناکارآمد نشان‌دادن نظام و ایجاد فضای ناامیدی و دلسرد کردن مردم از انتخابات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با اشاره به مباحث انتخابات، اظهار داشت: انتخابات همواره در ایران اسلامی از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و نقش آن برای دشمنان، همیشه حائز اهمیت بوده و هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه دشمنان همیشه در ایام مختلف توطئه‌های مختلفی علیه انتخابات جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند، خاطرنشان کرد: امروزه نیز به دنبال این هستند که انتخابات را مهندسی شده نشان دهند تا مشارکت مردم به حداقل برسد و مردم کمتر در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

,

امام جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه مردم همیشه پای انقلاب بوده‌اند و همه تحریم‌ها و سختی‌ها را تحمل کرده‌اند و به همین منظور است که هیچ قدرتی نمی‌تواند این انقلاب را تکان بدهد، تصریح کرد: انتخابات مظهر حضور مردم در عرصه‌های مختلف است.

,

وی با بیان اینکه تبلیغات و آگاه‌سازی می‌تواند بستر را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کند، اذعان کرد: برخی هم اعتقاد دارند که عدم احراز صلاحیت‌های سال جاری توسط شورای نگهبان باعث کاهش درصد مشارکت می‌شود درصورتی‌که سال 92 و 96 که هاشمی رفسنجانی و احمدی‌نژاد رد صلاحیت شدند مشارکت مردم 72 درصد و 73 درصد بود.

,

حجت‌الاسلام ناهیدی همچنین در ادامه عنوان کرد: امروز مردم علی‌رغم مشکلاتی که از وضعیت اقتصادی، کار، تأمین ارزاق و یکسری دیگر از بی‌عدالتی‌های که در جامعه دیده می‌شود، ناراحت هستند ولی در 28 خرداد به پشتیبانی از انقلاب و رهبری، شکوه و حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

, .,

وی با بیان اینکه در کنار مشکلات اقتصادی و معیشتی، بهره‌برداری دشمن از ول بودن مسائل فرهنگی و فضای مجازی استفاده کرده و یک جنگ رسانه‌ای تمام‌عیار را علیه نظام به راه انداخته است، تشریح کرد: دشمن به دنبال ناکارآمد نشان‌دادن نظام و ایجاد فضای ناامیدی و دلسرد کردن مردم از انتخابات است که باید هوشیار باشیم.

,

امام جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه رأی ندادن باتوجه‌به شرایط فعلی به معنای رأی دادن به بدترین حالت ممکن سیاسی و ادامه شرایط فعلی است، بیان کرد: همه باید حضور پیدا کنند تا انتخابات پرشوری را تجربه کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه