اخبار داغ

مسئول ستاد انتخاباتی خادمان ملت:

رئیسی برخوردار از اصول مدیریتی و راهبردهای کلان برای اداره کشور است

رئیسی برخوردار از اصول مدیریتی و راهبردهای کلان برای اداره کشور است
حجت الاسلام عسکری گفت: باتوجه به اصول مدیریتی مطلوب و غیرقابل انکار که از لوازم پیشبرد حرکت هدفمند نظام جمهوری اسلامی است شهادت می دهم که جناب آقای رئیسی از آغازین روزهای خدمت در دوران چهل ساله کاری خویش به ویژه در آستان قدس رضوی و قوه قضائیه همواره معتقد و ملتزم به اصل مدیریتی و راهبردی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام محمدجواد عسکری، ظهر امروز در ستاد انتخاباتی خادمان ملت ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خادمان ملت، نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی و همکاران گفت: لازم می دانم سه اصل مهم مدیریتی از منظر دینی را بازگو کنم اصول تعیین کننده و راهبردی که کارگزاران ارشد نظام به ویژه رئیس جمهور بیش از هر امر دیگری نیازمند توجه و عمل به آنهاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

سیاست و مدیریت باید متأثر از خدامحوری باشد

, سیاست و مدیریت باید متأثر از خدامحوری باشد,

وی با اشاره به اصل اول با عنوان خدا محوری افزود: این اصل که زیر بنایی ترین باور دینی در مکتب اسلام است اصلی است که سیاست و مدیریت لازم است متاثر از آن باشد، عرفان و معرفتی که در دعای عرفه امام حسین (ع)، شاه بیت قیام عاشورا و نهضت حسینی محسوب می گردد. آن حضرت در یک بیان زیبا و رسا خطاب به خدا چنین عرضه می دارد: «ماذا وجد، من فقدک و ما الذی فقد، من وجدک»  خدایا چه یافت آنکه تو را گم کرد و چه گم کرد آن که تو را یافته است!!؟

,

عسکری اظهار کرد: مرحوم امام خمینی(ره) و شاگردان ارزشمند و خودساخته اش این اصل را باور داشته و در عمل به آن ملتزم بوده‌اند. این مبنای فکری و شیوه عمل آن بزرگواران چراغ راهی شد برای مردم و نخبگان دلسوز، که نباید مورد غفلت قرار گرفته و کم فروغ شود.

,

وی با اشاره به اصل دوم با عنوان هماهنگی و وحدت حول محور ولایت افزود: مکتب ولایت و رهبری در قالب این اصل و چارچوب ساختاری قانون اساسی تجلی یافته و بعنوان جمهوری اسلامی در جهان شناخته شده است. امروزه عمود خیمه جمهوری اسلامی، ولایت فقیه است و رئیس جمهور که مسئول اجرای قانون اساسی است در اعتقاد و التزام به ولایت باید مبانی تفکر ولایی را از راه کارآمدسازی نظام، مبارزه با فسادهای سازمان یافته سیاسی و اقتصادی، اجرای عدالت و دیگر روش های مدیریتی از تعرض و دشمنی قدرت های استکباری و عوامل منطقه ای آن، اعم از داخلی و خارجی مصون سازی نماید.

,

عسکری با بیان اینکه غفلت از ولایت و دو قطبی سازی های کاذب و باب میل دشمن از راه نفوذی ها، عامل تهدید کننده ای است که نباید از آن غافل شد افزود: امام علی (ع) رهنمود زیبا و تعیین کننده ای در این رابطه دارد و می فرماید: «کسی که در زمان یاری رهبرش در خواب باشد، با لگد دشمن از خواب بیدار می شود».

,

وی افزود: رهبری باتوجه به آنکه نظام جمهوری اسلامی، نظام مردم سالار دینی است، شرکت در انتخابات را واجب عینی دانسته اند. از این رو  لازم است همه مکلفین در آن شرکت کنند. شرکت در انتخابات تکلیفی است که با شرکت جمعی از مردم، از دیگر افراد جامعه ساقط نمی شود.

,

مسئول ستاد انتخاباتی خادمان ملت تصریح کرد: التزام به این تکلیف پرهیز از غفلت را ایجاب می کند با این توجه که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب امروزه با برجسته کردن برخی از کاستی ها و تبلیغ رسانه ای برای کاهش مشارکت در انتخابات  بستر سازی می کنند.

,

وی افزود: همه ما می دانیم، به جزء مبدا و خداباوری مهمترین هدف در فرایند تکاملی انسان معاد و بازگشت به خداست و حیات جاودانه انسان معطوف به آن است، به قول مولانا : « آنچه از دریاست به دریا می‌رود / از همانجا کآمد آنجا می‌رود ».

,

عسکری خاطرنشان کرد: باتوجه به این اصول مدیریتی مطلوب و غیرقابل انکار که از لوازم پیشبرد حرکت هدفمند نظام جمهوری اسلامی است شهادت می دهم که جناب آقای دکتر رئیسی از آغازین روزهای خدمت در دوران چهل ساله کاری خویش به ویژه در آستان قدس رضوی و قوه قضائیه به این سه اصل مدیریتی و راهبردی همواره معتقد و ملتزم بوده است. ایشان از نظر ثبوتی و اثباتی بهترین گزینه در میان کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای ریاست جمهوری دوره جدید است. در جایگاه مدیریتی کلان خلف صالح آیت الله واعظ طبسی در آستان قدس رضوی و مرحوم شهید بهشتی در قوه قضائیه محسوب می گردد.

,

وی افزود: معیارهای مهمی همچون ایمان، آینده نگری، شجاعت، کفایت، عدالت، مجاهدت، مردم داری، اعتقاد به جوانان و امید آفرینی را داراست و نظر به اینکه رهبری فرمود « هم شرکت در انتخابات یک تکلیف است و هم انتخاب کاندیدای اصلح یک تکلیف است»؛ ما جمع کثیری از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی به حقوقدان برجسته و مرد علم و عمل جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی رای خواهیم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه