اخبار داغ

سفرهایی که کرونا را سوغات می آورند!

خطر از بیخ گوش کرمانشاه گذشت/ کاهش سفرها در تعطیلات اخیر

خطر از بیخ گوش کرمانشاه گذشت/ کاهش سفرها در تعطیلات اخیر
بر خلاف پیش‌بینی‌های انجام شده مبنی بر افزایش سفرها در ایام تعطیلات به دنبال مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا با اعمال محدودیت تردد شاهد کاهش ۵۰ درصدی ترددهای درون استانی بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، یکی از نگرانی های موجود برای روزهای گذشته افزایش سفرهای بین شهری و استانی با توجه به تعطیلات چند روزه بود. چنین سفرهایی می توانند شیوع کرونا را بدتر کند.

بر همین اساس با تمام شدن تعطیلات بایستی دید که آیا سفرهای کاهش یافته اند و یا افزایش!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

, ,

 شاهد کاهش ۶۰ درصدی ترددهای بین استانی و ۵۰ درصدی ترددهای درون استانی بوده ایم

,  شاهد کاهش ۶۰ درصدی ترددهای بین استانی و ۵۰ درصدی ترددهای درون استانی بوده ایم,  شاهد کاهش ۶۰ درصدی ترددهای بین استانی و ۵۰ درصدی ترددهای درون استانی بوده ایم,

سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: بر خلاف پیش‌بینی‌های انجام شده مبنی بر افزایش سفرها در ایام تعطیلات به دنبال مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا با اعمال محدودیت تردد شاهد کاهش ۶۰ درصدی ترددهای بین استانی و ۵۰ درصدی ترددهای درون استانی بوده ایم.

, مرصادنیوز,

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: اعمال محدودیتها تا ۱۲ ظهر امروز ادامه داشته اما این محدودیت‌ها لغو نشده بلکه بر اساس رنگ بندی اعلام شده قبلی، متناسب با وضعیت استان ورود خودرو با پلاک های غیر بومی به شهرهای با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد ممنوع و خروج خودروهای مربوط به پلاک های این شهرستانها به شهرهای دیگر نیز ممنوع است.

,

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از آنجایی که مردم بیش از پیش رعایت کردند اعمال قانون نیز به صورت حداقلی انجام شد.

,

, ,

محور کرمانشاه- بیستون پرترددترین محور مواصلاتی استان بوده است

, محور کرمانشاه- بیستون پرترددترین محور مواصلاتی استان بوده است, محور کرمانشاه- بیستون پرترددترین محور مواصلاتی استان بوده است,

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: در تعطیلات اخیر ۲۳ اکیپ راهداری متشکل از ۴۹ نفر راهدار در قالب گشت‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه مستقر شدند.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: در این ایام یک میلیون و ۷۵۰ تردد به ثبت رسید که آمارها نسبت به مدت مشابه سال گذشته از کاهش ۲۸ درصدی حکایت دارد.

,

کرمی تصریح کرد: از دوازدهم خرداد تا هفدهم ماه جاری یک میلیون و ۴۸۰ هزار وسیله نقلیه سبک و ۲۷۰ هزار وسیله نقلیه سنگین در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کردند.

,

وی عنوان کرد: در ایام مذکور محور کرمانشاه- بیستون پرتردد ترین محور مواصلاتی استان بوده است.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه