اخبار داغ

از سوی کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری منتشر شد؛

پیام تسلیت در پی درگذشت حجت الاسلام محتشمی پور

پیام تسلیت  در پی درگذشت حجت الاسلام محتشمی پور
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری پیام تسلیتی را در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محتشمی پور منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری پیام تسلیتی را در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محتشمی پور منتشر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
متن پیام به شرح ذیل است:
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
انالله و انا الیه راجعون
,
رحلت جانگذار عالم مجاهد و مبارز فداکار دوران سیاه ستم شاهی و یار و یاور امام خمینی (ره) در سالهای تبعید و مبارز نهضت امام عظیم الشان انقلاب اسلامی و خدمتگزار مخلص و جانباز تروریست های منافق و مزدور استکبار جهانی، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید علی‌اکبر محتشمی‌پور،  موجب تالم و تاثر فراوان گردید.
,
ایشان از حامیان و مدافعان مقاومت فلسطین و حزب الله سرافراز و پیروز و ملت فلسطین   بوده  از پیشگامان مبارزه با امپریالیزم و صهیونیسم بین المللی بوده است که عمر خود را در این مسیر با انجام فعالیت های انقلابی و مبارزاتی در مسئولیت های  سفارت سوریه و وزارت کشور تا  نمایندگی ادوار دوم و ششم مجلس شورای اسلامی صرف نمودند. 
,
ما در کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری  این ضایعه را به خانواده محترم و تمامی مجاهدان و حامیان آرمان قدس شریف و یاوران مقا.مت اسلامی و دوستدان و مصیبت دیدگان  تسلیت عرض نموده  و از پیشگاه قادر منان علو درجات و حشر باپیامبر اسلام (ص) شهدای مقاومت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی  مسألت می نماییم . 
,
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری
,
17 خردادماه 1400
,
26 شوال 1442
,
07 ژوئن 2021
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه