اخبار داغ

فرمانده پیشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء:

رویکرد ما فراجناحی است/ مخالف دو قطبی سازی هستیم

رویکرد ما فراجناحی است/ مخالف دو قطبی سازی هستیم
سعید محمد گفت: نگاه ما فراجناحی و مخالف دوقطبی سازی هستیم چراکه این رویکرد مضر برای جامعه است و حرکت فقط باید در راستای ولایت فقیه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سعید محمد عصر دوشنبه در همایش «یاران سلیمانی، حامیان رئیسی» در ورزشگاه سلیمی کیای کرمان ضمن گرامی داشت سالگرد ۱۴ و ۱۵ خرداد، گفت: در این ایام مردم با شنیدن ندای امام خمینی (ره) در مسیر وی حرکت کردند که این حرکت، شروع کننده انقلاب اسلامی ایران شد از طرف دیگر مردم شیفته حضرت امام و اسلام ناب شدند و با حمایت گسترده مردم بود که انقلاب پیروز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با تکیه بر مردم حرکت کردند و مخالف تفکر استکباری و سرمایه داری بودند، بیان داشت: در ادامه سکان این جامعه به دست رهبر معظم انقلاب سپرده شد و ایشان با نگاه و رویکرد امام کشور را به پیش می‌برند.
,
 
,
فرمانده پیشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء با با بیان این مطلب که یک واقعیت تلخی در دوره ما اتفاق افتاده است، عنوان کرد: دو نوع حکمرانی داریم؛ یکی حکمرانی انقلابی که تکیه بر مردم می‌کند و در مقابل حکمرانی غربی و لیبرال است که مبتنی بر منفعت طلبی مدیران، فرصت‌های نابرابر، توزیع نابرابر ثروت، پدیده آقازاده‌ها، اشرافیت خانوادگی، نابرابر بودن استفاده از امکانات آموزشی و نظارت از داخل ماشین است.
,
 
,
وی با بیان این مطلب که نگاه ما فراجناحی و مخالف دوقطبی سازی هستیم چرا که این رویکرد مضر برای جامعه است و حرکت فقط باید در راستای ولایت فقیه باشد، اظهار کرد: لذا هر کس که دغدغه مردم را داشته باشد، یعنی دارای رویکرد حکمرانی انقلابی است درغیراین صورت در جبهه حکمرانی غیرانقلابی حرکت می‌کند.
,
 
,
مردم از وضعیت معیشت ناراضی و در تنگنا هستند
,
 
,
محمد با اشاره به اینکه ما دو دسته مدیر داریم که خادم ملت یا خائن ملت هستند، اضافه کرد: مردم حق گلایه مندی دارند، واقعیت این است که مردم از وضعیت معیشت ناراضی و در تنگنا هستند، مردم از انقلاب راضی هستند اما از برخی از مسئولین ناراصی هستند.
,
 
,
وی با بیان این مطلب که ناکارآمدی موجود برگرفته از رویکرد غربی و لیبرالی است، بیان داست: در تمامی حوزه‌ها مردم متضرر هستند، ما مذاکره را قبول داریم اما باید مبتنی بر عزت، حکمت و مصلحت باشد.
,
 
,
فرمانده پیشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه امروز با ابزارهای مختلف به فرهنگ ما حمله شده است و گره‌های زیادی نیز در کار مردم وجود دارد، عنوان کرد: در حوزه اقتصادی علی رغم طرفیت‌های زیادی در کشور، مردم امروز در بدترین وضع قرار دارند.
,
 
,
وی با بیان این مطلب که کارگزارن از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده نکرده‌اند، اضافه کرد: برای اجرای گام دوم امیدی به تفکر لیبرال نیست و امیدواریم در گام دوم انقلاب بتوانیم یک دولت انقلابی بر روی کار بیاوریم، بر این اساس اهمیت شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ بسیار مهم است.
,
 
,
سردار محمد تصریح کرد: در حضور مردم کریمان می گویم که حاج قاسم نگران نباش ما این عهده را می‌بندیم، همانطور که شما در حوزه نظامی کشور را سرافراز کردی ما به شما وعده می‌دهیم ان شالله خرمشهرهای جدیدی را برای امام جامعه رقم خواهیم زد، حاج قاسم عزیز در تمامی عرصه‌ها انتقام سخت تو را در داخل و خارج از کشور خواهیم گرفت.
,
 
,
وی ادامه داد: جلوگیری از رانت خواری، خنثی شدن تحریم‌ها، استفاده از ظرفیت استان‌ها، فعال سازی ظرفیت‌های استان کرمان به خصوص بخش‌های معدن و کشاورزی، انتقال آب شرب، استفاده از ظرفیت ترانزیت، رسیدگی به شهرک‌های صنعتی و غیره استفاده برنامه خواهیم داشت.
,
 
,
وی بیان داشت: دست شهید سلیمانی این پیام را دارد که ابوالفضل برای جامعه باشید، امروز امام ما تنهاترین است، امروز شما مردم باید تابع امام باشید اما کارگزاران علی رغم فرمایش رهبری، کار دیگری را انجام می‌دهند.
,
 
,
سردار محمد ابراز داشت: امام جامعه به دنبال مشارکت حداکثری، بصیرت و انتخاب فرد اصلح است و ان شالله یک دولت جهادی و اتقلابی تشکیل خواهیم داد و به تاسی به امام جامعه همه تلاش خود را برای اجرای گام دوم انجام خواهیم کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه