اخبار داغ

شورا جای سیاسی بازی نیست؛

سایه ناکارآمدی، انتخاب احساسی و حزب بازی ۴سال آینده را به کاممان تلخ نکند؟/عقب گرد مدیریت شهری تویسرکان، از سیاست زدگی برخی مسئولان است

سایه ناکارآمدی، انتخاب احساسی و حزب بازی ۴سال آینده را به کاممان تلخ نکند؟/عقب گرد مدیریت شهری تویسرکان، از سیاست زدگی برخی مسئولان است
تویسرکانی ها از سیاست بازی ها و نقش پدرخوانده های در سایه، که زمینه ساز عقب افتادن شهرشان شده گلایه مندند، آنان معتقدند شورای شهر جای حزب بازی نیست و اگر کاندیدایی ناکارآمد تنها به دلیل حمایت جناحش رای بیاورد، منفعت آن حزب را در نظر گرفته و مردم را نادیده می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، ۲۸ خرداد ماه جاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

مردم تویسرکان در چهار سال گذشته خیری که باید از شورای شهرشان ندیده اند.شورایی که با تنش های پیاپی، چالش ها، درگیری ها، شکایت های متعدد و متقابل عمده اعضای اصلی و علی البدل نسبت به یکدیگر و یا نسبت به شهردار مردم را با ستوه آورد، تا جایی که حتی بارها امام جمعه شهرستان از این شورا در تریبون های متعدد گلایه مند شد و گفته که مردم این شهر کم از شورای فعلی غصه نخورده اند.

,

۴ سال آینده را به کاممان تلخ نکنید

, ۴ سال آینده را به کاممان تلخ نکنید, ۴ سال آینده را به کاممان تلخ نکنید,

در این باره رویا الوندی یکی از همشهریان تویسرکانی در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان از ناکارآمدی شورای فعلی این شهر حرف ها به میان آورد و گفت: مردم نجیب این دیار در چهار سال گذشته گرفتار بی تدبیری شورایی شدند که حتی اعضای آن تاب تحمل حرف های یکدیگر را نداشتند و در عمل اقدامی محسوس از آنان ندیدیم.

,

وی اظهار کرد: بارها از رسانه های مختلف حتی از صدا و سیما هم به نوعی حمایت برخی سیاسیون و مسئولان دولتی از تعدادی از اعضای شورای شهر را شاهد بودیم، حمایت های که به نظر مرتبط با جریان ها و احزاب سیاسی هم گروه بود و این گونه کار شهرمان را به جایی که نباید رساندند.

,

الوندی با تاکید بر اینکه انتظار می رود شورای بعدی از سیاست زدگی و وامدار این حزب و آن حزب بودن به دور باشد، افزود: فقط دعا می کنم که مردم دیارم ۲۸ خرداد با دقت بیشتری پای صندوق های رای بروند و فریب حمایت های جناح های سیاسی از هر کاندیدایی را نخورند.

,

وی تصریح کرد: بی تردید اگر کاندیدایی این گونه رای بیاورد چهار سال آینده نیز وضعیت شورا اوضاع و احوال را به کاممان تلخ می کند و از آنجایی که وام دار حزب یا گروهش است تنها به دنبال تامین منافع حزبی خود می رود و به فکر رفع و رجوع امور مردم نیست.

,

شورای شهر جای سیاسی بازی نیست

, شورای شهر جای سیاسی بازی نیست, شورای شهر جای سیاسی بازی نیست,

زهرا آقابابایی دیگر شهروند تویسرکانی نیز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بنده به هیچ عنوان به کاندیدایی که از سوی هر حزبی حمایت شود رای نمی دهم، چرا که شورای شهر جای سیاسی بازی نیست.

,

وی تاکید کرد: چه معنا دارد که باید یک گروه سیاسی از یک کاندیدای شورای شهر حمایت کند در حالی که می داند فلان کاندیدا اصلح نیست و توانایی کار در امور شهری را ندارد، تویسرکان کم از این گونه افراد ضربه نخورده است وگرنه این اوضاع و احوال شهر، شهرمداری و شهروندمداری نبود.

,

مدیریت شهری تویسرکان به دلیل سیاست زدگی عقب افتاده است

, مدیریت شهری تویسرکان به دلیل سیاست زدگی عقب افتاده است, مدیریت شهری تویسرکان به دلیل سیاست زدگی عقب افتاده است,

اکبر ظاهری شهروند دیگر تویسرکانی نیز به خبرنگار ما گفت: هر چه در این سال ها بر سر مردم شهرم آمده، همه به دلیل سیاسی بازی برخی مسئولان بوده و از آن روزی هم که پای این مسائل به شورای شهر باز شده، شاهد عقب گردهای متعدد در حوزه های شهری نیز بودیم.

,

پدرخوانده ها، نفس شهر را به شماره انداخته اند

, پدرخوانده ها، نفس شهر را به شماره انداخته اند, پدرخوانده ها، نفس شهر را به شماره انداخته اند,

وی تصریح کرد: پدرخوانده ها نفس این شهر را به شماره انداخته اند و هرجایی که سایه حضورشان بوده، تنها منافع گروهی و حزبیشان را دنبال کردند و منفعت عموم و مردم مظلوم شهرمان نادیده گرفته شد.

,

به گزارش عصرهمدان؛ امید آن که مردم شهرمان این بار به لیست و لیست بازی ها توجه نکنند و تنها افراد کاردان، متدین، متخصص، متعهد و مهم تر دست پاک را برگزینند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه