اخبار داغ

فعال سیاسی و رسانه ای اصلاح طلب مطرح کرد؛

مشارکت حداکثری در انتخابات سبب استحکام جمهوری اسلامی می‌شود/ آیت الله رئیسی با مشکلات آشنا است

مشارکت حداکثری در انتخابات سبب استحکام جمهوری اسلامی می‌شود/ آیت الله رئیسی با مشکلات آشنا است
زاهدی پور با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات سبب استحکام جمهوری اسلامی می شود.گفت: آیت الله رئیسی با مشکلات مردم آشنا است و به دلیل این‌که مشکلات را بهتر می‌دانند می‌توانند گره‌گشایی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل زاهدی‌پور فعال سیاسی مدیر مسئول روزنامه زعفران در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، در مورد اهمیت انتخابات، اظهار کرد: انتخابات در ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران از چند حیث دارای اهمیت خاص است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: اصولا وقتی نظامی بر پایه جمهوریت مردم که قید اسلامیت نیز دارد بنا می‌شود معنی این است که حضور مردم دلیل مهمی برای تصمیم‌گیری‌های کلان کشور است.

,

این فعال سیاسی و رسانه ای خراسان جنوبی بیان کرد: هر چه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد مشروعیت و مقبولیت نظامی که یک ستون آن جمهور و مردم هستند، بیشتر است.

,

زاهدی پور عنوان کرد: همیشه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران از چند جهت دارای حساسیت‌های خاصی بوده است. به ویژه وقتی در بزنگاه‌های سیاسی قرار داریم یا شرایطی در سطح جهانی داریم، می‌طلبد با توجه به این‌که کشور ما دشمنان، معاندان و مخالفان بزرگی در سطح جهان دارد و بعضا انتخاب نانوشته و نوشته‌ای نیز بین اینها برای این‌که نظام را از پای درآورند رخ داده، با حضور و مشارکت مردم در انتخابات جواب محکمی به افرادی بدهیم که به دنبال فاصله انداختن بین مردم و نظام هستند.

,

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات سبب استحکام جمهوری اسلامی می شود، اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت و شأن بالایی برخوردار است.  

,

مدیر مسئول روزنامه زعفران در مورد انتخاب اصلح، گفت: وقتی اسم از انتخاب اصلح برده می‌شود یعنی این‌که همه سعی می‌کنیم فردی را به عنوان سکاندار در نظر بگیریم که لیاقت، شایستگی و توان به دست گرفتن فرمان قوه مجریه را داشته باشد. این‌که بین کاندیداها به دنبال اصلح باشیم بحثی است که همه به دنبال آن هستند اما این‌که اصلح بین تمام صالحین است یا نه یک بحث دیگر است.

,

زاهدی‌پور بیان کرد: برای نمونه شاید انتظار می‌رفت نخبگان با توانایی بالاتر به عنوان کاندیدا در این دوره مطرح باشند یا اگر حضور پیدا کردند از طرف شورای نگهبان این صلاحیت به تایید می‌رسید و خود همین نیز در جلب و جذب مشارکت  مردم تاثیر داشت.

,

وی عنوان کرد: در اولین مناظره‌ای که بین کاندیداها برگزار شد خروجی این مناظره به شکلی بود که احساس می‌شود شأن این مناظره و شأن بعضی از کاندیداها در قامت یک رئیس جمهور نبوده و نیست و حرف و سخنی که به مشکلات اصلی این مملکت اشاره کند در مناظرات شنیده نشد و این مسئله به ذهن متبادر می‌شود که جای افراد بزرگ دیگری نیز در این صحنه خالی است.

,

فعال سیاسی و رسانه ای اصلاح طلب خراسان جنوبی با بیان این‌که به نظر شورای نگهبان احترام می‌گذاریم، افزود: گرچه مقام معظم رهبری نیز بر این مسئله ایرادی وارد کرده و انتظار داشتند که تجدید نظری در نتیجه شورای نگهبان بشود اما این حاصل نشد. 

,

زاهدی پور اظهار کرد: با این حال این‌که این‌که کاندیدها از توانایی بالایی برخوردار باشند و نشان دهند توان اجرایی قوی دارند و می‌توانند سکان داری قوی برای مدیریت کشور را بر عهده بگیرند یک بحث قضیه است و این‌که برخی عوامل در مشارکت مردم دخالت دارد یک قضیه دیگر است. مردم باید احساس کنند می‌توانند به فردی اعتماد کنند که توانایی حل مشکلات کشور را دارد.

,

فعال سیاسی استان خاطرنشان کرد: بهر حال از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در هر دوره یک دولت بر سر کار بوده است. اگر بگوییم که این دولت‌ها به زعم خودشان زحمت نکشیده و تلاش نکردند بی انصافی است. هر دولتی از تمام توان خودش استفاده کرده که کشور ما را به سمت رو به جلو حرکت دهد. 

,

مدیر مسئول روزنامه زعفران ادامه داد: برخی از مشکلات، مسائل، تهدیدها و موانع همیشه در طول این سال‌ها جلوی راه مسئولان بوده که شاید نتوانستند کار خود را به درستی دنبال کنند. نمی‌خواهم از دولت خاصی حمایت کنم. تمام دولتها به زعم خود تلاش کردند و نمی‌توان فردی را زیر سوال برد که بد عمل کرده چراکه باید شرایط را نیز در نظر گرفت. 

,

زاهدی پور افزود: دولت فعلی نیز شرایط سختی را داشته است. این تحریم‌ها، فشار بین الملل، بلند شدن دیوار دشمنی و افزایش مشکلات مسئله کوچکی نیست.

,

فعال سیاسی و رسانه ای اصلاح طلب خراسان جنوبی تصریح کرد: امیدوار هستم در دولت بعدی هر فردی که به ریاست جمهوری می‌رسد صالح‌ترین فرد باشد و بتواند از پس مشکلاتی که بر سر راه کشور ما قرار دارد بر بیاید مشکلات را به حداقل برساند و مردم طعم شیرین گشایش‌های اقتصادی را بچشند.

,

 آیت الله رئیسی با مشکلات آشنا است

,  آیت الله رئیسی با مشکلات آشنا است,

مدیر مسئول روزنامه زعفران در مورد آیت الله رئیسی، بیان کرد: اگر آیت الله رئیسی پیروز میدان انتخابات باشند من از پیروزی ایشان خیلی خوشحال خواهم شد.

,

زاهدی پور اظهار کرد: ما مردم خراسان‌جنوبی فارغ از این‌که دغدغه نظام را در سطح ملی داریم، دغدغه توسعه این منطقه را در سطح محلی داریم. مطمئن هستم تمام افرادی که در خراسان‌جنوبی زحمت می‌کشند یکی از دغدغه آنها توسعه استان است.

,

وی خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی نماینده مجلس خبرگان رهبری خراسان‌جنوبی و متولد خراسان بزرگ هستند و از طرفی به مسائل و مشکلات این منطقه آشنا هستند و به نظر می‌رسد آیت الله رئیسی یک حس ناسیونالیستی نسبت به این منطقه داشته باشند. فکر می‌کنم اگر ایشان رئیس جمهور شوند من شخصا به عنوان یک مطالبه گر از ایشان خیلی مطالبه خواهم داشت و انتظار دارم به عنوان یک نماینده مردمی این منطقه را در اولویت قرار دهند چراکه غبار محرومیت سالهاست بر استان ما پاشیده شده و این غبار را هیچ کس نتوانسته پاک کند. همیشه شعار و حرف شنیدیم کما این‌که اگر به کوچه‌های فقیر نشین شهر بیرجند برویم اوج محرومیت را می‌بینیم چه برسد به این‌که به روستاهایی برویم که متاسفانه اوج فقر، مظلومیت و محرومیت را در آنجا شاهد هستیم.

,

توسعه خراسان‌جنوبی با پیروزی آیت الله رئیسی

, توسعه خراسان‌جنوبی با پیروزی آیت الله رئیسی,

مدیر مسئول روزنامه زعفران اظهار کرد: اگر آیت الله رئیسی رئیس جمهور شوند به دلیل این‌که مشکلات خراسان جنوبی را بهتر می‌دانند بهتر می‌توانند گره‌گشایی کنند و این همان آرزوی دیرینه مردم خراسان جنوبی برای به توسعه رسیدن استان و حل مشکلاتی از جمله آب، راه آهن، جاده و ... است. اگر آیت الله رئیسی پیروز میدان باشند خراسان جنوبی این برتری را می‌تواند داشته باشد که به این منطقه بیشتر رسیدگی خواهند کرد.

,

زاهدی پور تصریح کرد: با توجه به روحیاتی که در آیت الله رئیسی مشاهده می‌شود و نمایندگی مجلس خبرگان رهبری خراسان‌جنوبی را بر عهده دارند امیدوار هستیم با پیروزی ایشان شاهد توسعه خراسان‌جنوبی باشیم.

,

فعال سیاسی و رسانه ای اصلاح طلب خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امیدوار هستم فضای کشور به سمتی برود که مردم ما پای صندوق های رای حاضر شده و از صندوق رأی قهر نکنند هرچند مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی بر مردم وارد شده است اما با انتخابی که می‌توانند داشته باشند حداقل نظر و سهم خود را می‌توانند در مشارکت مهمترین اتفاق کشور داشته باشند ان‌شاءالله اتفاق خوبی بیفتد و رئیس جمهور مقتدری برای کشور با رای بالا انتخاب شود.

,

زاهدی پور افزود: هر چه میزان مشارکت در انتخابات بالاتر باشد و رئیس جمهور با مشارکت حداکثری انتخاب شود برای کشور جایگاه بالاتری دارد. لذا امیدواریم روز انتخابات همه پای صندوقهای رای حضور پیدا کنند و در سرنوشت کشور نقش آفرینی کنند.

,

مدیر مسئول روزنامه زعفران گفت: من نیز به عنوان یک شهروند وظیفه خود می‌دانم در انتخابات شرکت کنم چراکه یک رای من نیز تاثیر خودش را در سرنوشت کشور خواهد داشت.

,

انتهای پیام 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه