اخبار داغ

مدیرکل جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل:

پیش بینی برداشت ۲۰۰ هزار تن گندم در استان اردبیل/وجه خرید تضمینی گندم به موقع پرداخت می شود

پیش بینی برداشت ۲۰۰ هزار تن گندم در استان اردبیل/وجه خرید تضمینی گندم به موقع پرداخت می شود
مدیرکل جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: پیش بینی می شود امسال 20 هزار تن گندم در استان برداشت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نوبخت در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، به اشاره به شروع خرید تضمینی گندم در استان اردبیل، اظهار داشت: اقدامات اولیه در این خصوص انجام یافته و در استان اردبیل 44 مرکز برای خرید گندم تدارک و آماده سازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی عوامل تشخص، ذی الحساب مشخص شده و آموزش های مجازی نیز برای آنها انجام گرفته است، افزود: شمال استان و در شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در حال خرید تضمنی گندم هستیم.

,

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: نسبت به سال گذشته قیمت خرید گندم از 2500 تومان به پنج هزار تومان، یعنی  100 درصد افزایش یافته است و در جهت ارج نهادن به زحمات کشاورزان عزیز درصدد آن هستیم تا روند این خرید به سریع ترین شکل انجام گیرد و بصورت شبانه روزی جمع آوری کنیم.

,

نوبخت در خصوص کیفیت گندم برداشت شده در استان ، اظهار داشت: کشاورزان استان با تجربه و تخصصی که در زمینه کاشت و داشت محصولاتشان دارند، بهترین نوع گندم در استان برداشت می کنند و فقط از زارعین  انتظار می رود رطوبت محصولاتشان را هنگام تحویل کنترل کنند تا مشکلی پیش نیاید.

,

وی ابراز داشت: طبق بررسی و بازدید های انجام یافته از مزارع سطح استان، علیرغم خشکسالی که امسال شاهد آن هستیم، ولی خوشبخانه کیفیت محصولات برداشت شده مناسب است.

,

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: طی سال های اخیر، اردبیل جزو استان صادر کننده گندم بود ، ولی امسال پیش بینی می شود که 20  هزار تن برداشت شود که در این صورت صرفا برای مصرف داخل استان کافی بوده و  با یان حجم تولید، صادراتی محصولی نخواهیم داشت.

,

نوبخت با اشاره به به روند پرداخت پول گندم های خریداری شده، تصریح کرد: اکثرا این مبالغ در کمتر از یک هفته پرداخت شده و ما نیز در تلاش هستیم با پرداخت سریع و به موقع پول گندم های خریداری شده ، بخشی از زحمات تامین کنندگان امنیت غذایی کشور را جبران کرده باشیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه