اخبار داغ

با امضای تفاهم نامه‌ای بین تامین اجتماعی و وزارت بهداشت؛

درمان بیمه شدگان در بیمارستان های دولتی رایگان انجام می شود

درمان بیمه شدگان در بیمارستان های دولتی رایگان انجام می شود
تامین اجتماعی و وزارت بهداشت برای ارائه درمان رایگان به بیمه شدگان در بیمارستان های دولتی و دانشگاهی تفاهم نامه امضا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: بر اساس این تفاهم نامه، خدمات بستری تحت پوشش تأمین اجتماعی برای کلیه بیمه‌شدگان بستری در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی مستقر در شهرستان‌هایی که این سازمان فاقد بیمارستان ملکی است و همچنین برای تمام بیمه‌شدگان دارای بیش از ۶۵ سال سن در تمام بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی طرف قرارداد، به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
حفاظت مالی از بیمه شدگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در راستای اصل صیانت از کرامت گروه‌های آسیب پذیر در مواجهه با بیماری، دسترسی عادلانه به خدمات تشخیصی و درمانی در کل کشور برای بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت، پرداخت به موقع تعهدات سازمان تأمین اجتماعی به بیمارستان‌های مجری طرح، استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور در حوزه درمان و توسعه پوشش و ارتقای کیفیت خدمات درمانی، از اهداف این طرح به شمار می‌روند.
,
 
,
تمامی خدمات بستری دارای پوشش بیمه پایه و کلیه تجهیزات پزشکی و اقلام مصرفی مورد استفاده برای بیماران در بخش بستری تمامی بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی، مشمول این طرح هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه