اخبار داغ

یادداشت؛

تلاش برای تشکیل دولت سوم روحانی

تلاش برای تشکیل دولت سوم روحانی
عباس خزلی نوشت: دولت نماینده خود را برای حضور در انتخابات بعنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری به میدان فرستاده تا شاید با بهره گیری از امکانات در اختیار و ایجاد جنگ روانی دولت سوم خود را تشکیل دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از ایلام بیدار ، "عباس خزلی"، فعال رسانه ای در یادداشتی با عنوان" تلاش برای دولت سوم روحانی" نوشت: سالهاست مردم یک روز خوش را به خود ندیده وهرروز مشکلی بر مشکلات آنان افزوده می شود و حاشا از تلاشی برای برای برداشتن مشکلات معیشتی که مردم را با بحران جدی روبرو ساخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار , ایلام بیدار ,

دولت یازدهم و دوازدهم با ناکارآمدی خود داد اکثر اصلاح طلبان را هم درآورده بود و بسیاری از اصلاح طلبان به دلیل عدم لیاقت دولت به منتقدانی جدی برای دولت شده اند.

,

اکنون دولت نماینده خود را برای حضور در انتخابات بعنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری به میدان فرستاده تا شاید با بهره گیری از امکانات در اختیار و ایجاد جنگ روانی دولت سوم خود را تشکیل دهد.

,

اولین مناظره کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری حقایقی را روشن کرد که تلاشی چشمگیر برای دولت سوم روحانی باحضور برخی از چهره های دولتی در حال شکل گیری است.

,

باوجود مشکلات فراوان در بخشهای گوناگون که در دولت دوازدهم و سیزدهم برای مردم بوجود آورده است احدی بر این باور نبود که دولت با نیرویی آن هم‌ کسی که بیشترین تاثیر بر افزایش قیمت ارز و کالا را داشته اکنون خود را کاندیدای ریاست جمهوری کند.

,

مقام ارشد اقتصادی دولت که اکنون در قامت کاندیدای ریاست جمهوری دیده می شود به دو سوال اساسی در رابطه با ابر بدهکاران بانکی و فرار مالیاتی طفره رفت و مناظره را به حاشیه و تهمت به دیگر کاندیداها کشاند در حالیکه جواب اینگونه سوالهای اقتصادی را فقط باید رییس بانک مرکزی به مردم بدهد.

,

کاندیدای پوششی دولت که عامل اصلی کاهش ارزش پولی ملی و افزایش قیمت ارز از هشت هزار توان به بیش از سی هزارتومان است در دوران ریاستش بر بانک مرکزی نتوانست نقشی در پیشرفت اقتصادی کشور داشته باشد اکنون به دنبال اعتماد مردم است.

,

مشکلات معیشتی مردم را به شدت آزار داده است نماینده دولت که برای دولت سوم روحانی نامزد شده است با به حاشیه بردن مناظرات نمی تواند بار دیگر اعتماد مردم را به خود جلب کند چرا که به قول آن ضرب المثل آدم عاقل دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شوند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه