اخبار داغ

در جلسه امروز شورای شهر مطرح شد؛

هاشمی: آقای سالاری شورا را دور نزنید

هاشمی: آقای سالاری شورا را دور نزنید
رئیس شورای شهر تهران نسبت به تصویب کلیات اجرای طرح جامع شهر تهران بدون حد نصاب رسیدن اعضا اعتراض کرد و گفت: این کار غیرقانونی خط کشیدن به صورت شورا بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن هاشمی در جریان جلسه امروز شورای شهر در قالب یک تذکر خطاب به محمد سالاری گفت: درباره کلیات اجرای طرح جامع شهر تهران در شورا مصوبه‌ای داشتیم که شهرداری ملزم شد انتقال حق توسعه را به شورا بیاورد و تبدیل به یک مصوبه و آئین نامه مشخصی می‌شد که مشکلی برای آن پیش نیاید. متأسفانه به جای اینکه این موضوع به شورا بیاورند در جلسه کمیسیون ماده ۵ آوردند و در آن جلسه تذکر دادم که در شورای عالی معماری و شهرسازی و صحن شورا مطرح شود بعد تبدیل به کمیسیون ماده ۵ تشکیل شده و این جلسه به حد نصاب نرسید و اعتراض کردم که چون به شورا نیامده و از نظر من این مصوبه غیر قانونی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: اما آقای سالاری خواهش می‌کنم شورا را دور زدند، اگر می‌خواهید کلیات اجرای طرح جامع شهر تهران را اجرا کنیم باید به طوری باشد که مشکلی برای منابع و هزینه‌های شهرداری ایجاد نشود.
,
 
,
هاشمی گفت: برخی مناطق به دلیل میراث فرهنگی حق و حقوقی ایجاد می‌شود و دیدم بحث باغات هم آقای سالاری افزوده‌اند که هزینه‌ای را برای شهرداری ایجاد می‌کند اگر کسی نتواند باغش را بسازد با انتقال حق می‌تواند در منطقه دیگری برج بسازد.
,
 
,
وی افزود: مصوبه دیروز غیرقانونی بود و باید این مصوبه باطل شود تا شورا برای این مصوبه تصویب شود.
,
 
,
رئیس شورای شهر تاکید کرد: در این جلسه کسی نبود رأی دهد، آقای سالاری حق رأی نداشتید و این کار غیرقانونی خط کشیدن به صورت شورا بود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه