اخبار داغ

امام جمعه فهرج:

هر رأیی که در صندوق انداخته می‌شود، تیری بر قلب دشمنان است

هر رأیی که در صندوق انداخته می‌شود، تیری بر قلب دشمنان است
رضا آقاملایی با تأکید بر اینکه هر رأیی در صندوق انداخته می‌شود، تیری بر قلب دشمنان است گفت: هرکس دوست‌دار ایران است، باید در انتخابات مشارکت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در گفتگو با راه آرمان پیرامون اهمیت شرکت در انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بیان کرد: شرکت درانتخابات نظام جمهورى اسلامى براى افراد واجد شرایط، یک وظیفه شرعى، اسلامى و الهى است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: یکی از مصادیق حضور مؤثر مردم، انتخابات است؛ حضور مردم در صحنه انتخابات، هم یک وظیفه الهی، سیاسی و تکلیفی ست و هم حاوی پیام قدرت و اقتدار برای دوستداران انقلاب است.

,

امام جمعه فهرج تاکید کرد: هر رأیی که در صندوق انداخته می‌شود، تیری بر قلب دشمنان است؛ هرکس دوست‌دار ایران است، باید در انتخابات مشارکت کند.

,

آقاملایی حضور در انتخابات را وظیفه شرعی، ملی، انقلابی و حق مدنی آحاد مردم برشمردند و با اشاره به دو رکن مهم «حضور پرشور» و «انتخاب خوب» گفت: انتخابات یک جهاد عمومی و نعمت و امتحان الهی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، مایه آبروی نظام اسلامی و تقویت کشور و مصونیت بخش، در برابر توطئه‌ها، و زمینه ساز ایران قوی می شود.

,

وی همچنین انتخابات بسیار مهم ۲۸ خرداد را از مصادیق میدان‌های نیاز به حضور بهنگام دانست و افزود: انتخابات، جهاد عمومی و مایه تقویت کشور و آبروی نظام اسلامی است و حضور گسترده و پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی به توفیق الهی مایه برکت و تأثیرات تحول آفرین در کشور می شود.

,

امام جمعه فهرج در خاتمه مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت و بیان کرد: باید به پای صندوق رأی بیایید، هرکس به ایران علاقه‌مند است و امنیت کشور و حل شدن مشکلات را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند و بدانید حضور در پای صندوق رأی و صف‌های پرشور، دشمنان را عصبانی و ناراحت می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه