اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

کاندیداهایی اصلاح طلبان و رویکرد دروغ بزرگ

کاندیداهایی اصلاح طلبان و رویکرد دروغ بزرگ
یکی از شیوه های رایج تبلیغاتی استفاده از دروغ بزرگ است، رویکردی که کاندیداهای اصلاح طلب در مناظره اول به آن روی آوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از ایلام بیدار ، دکتر "نصرت اله حیدری"، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با ایلام بیدار گفت: یکی از شیوه های رایج در فعالیت های تبلیغاتی استفاده از دروغ  بزرگ است، رویکردی که کاندیداهای اصلاح طلب آقایان همتی و مهرعلیزاده  در مناظره اول به آن روی آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار , ایلام بیدار ,

حیدری اظهار کرد: دروغ تا زمانی که کشف نشود و متناسب با اوضاع و احوال مخاطبان طرح و پخش گردد، همانند یک اسلحه عمل می‌کند. در رویکرد دروغ بزرگ باید دروغ را بسیار تکرار کرد، گوبلز ادعا می کند؛ بعضی مواقع دروغهایی می گفتم که  خودم از آنها می ترسیدم.

,

وی افزود: کاندیداهای اصلاح طلبان در مناظره اول بر آن بودند با طرح دروغ هایی چون رئیسی مدرک کلاسیک ندارد، عامل مشکلات فعلی جریان انقلابی است،علل مشکلات داخلی عدم تصویب fatf است از این تکنیک برای تضعیف رقیب استفاده می کردند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه تصریح کرد: آنها بر آن بودند با بهره گیری از این تکنیک عملیات روانی، رقیب را به انفعال بکشانند و عملکرد ضعیف خویش را خاصه در حوزه اقتصاد و معیشت پوشش دهند؛اما  رویکرد دروغ بزرگ واتهام زنی به آیت الله رئیسی به چند دلیل در افکار عمومی کارساز نبوده و بازخورد آن این کاندیداها را در افکار عمومی بیش از گذشته ناتوان وناکارآمد جلوه داده است.

,

دکترای علوم سیاسی اضافه کرد:عملکرد ویرانگر دولت روحانی در حوزه معیشت مردم را با عمق عملکرد تکنوکرات‌های چون همتی آشنا کرده است لذا مردم دیگر به این دروغ وقعی نمی نهند.امروز دروغ بزرگ یعنی  گستاخی وتوهین به شعور و فهم مخاطب. به نظر می رسد که اتاق فکر اصلاح طلبان به کلی از کار افتاده است و درک درستی از تحولات جامعه ندارد یا نمی خواهد داشته باشد.

,

استاد دانشگاه ابراز کرد: دروغ های مکرر این جماعت در نقش کارگزاران دولت آقای روحانی مردم را با رویکرد عوام فریبانه آنان آشنا کرده است، آنان این دروغ را به هزاران دروغ دیگر اضافه می نمایند.

,

حیدری عنوان کرد:گسترس تکنولوژی ارتباطی باعث شده هر دروغ  با پاسخ روشن  مواجه شود.مثلا اتهام عدم داشتن مدرک کلاسیک به دکتر رئیسی از سوی مهر علیزاده با انتشار همزمان و به موقع مدرک ایشان با امضای وزیر علوم منتسب به این جریان  به سنگ خورد و مخاطب با عملکرد غیر اخلاقی آنها بیشتر آشنا شد.

,

وی اظهار کرد: متانت و اخلاق مداری دکتر رئیسی وپاسخ های مستدل ودر چار چوب ایشان وعملکرد شفاف ایشان در قوه قضاییه خاصه در حوزه فعال سازی کارخانه های تعطیل شده، رئیسی را در جایگاه برنده این مناظره قرار داد.

,

وی تأکید کرد: در این بحث عمق فاجعه بار عملکرد دولت روحانی بخصوصی بانک مرکزی با تزریق پول قدرت به جامعه و نابودی ریال و تقویت دلار است. مردمی که در اثر این رویکردها سرمایه خویش را از دست داده اند، دیگر با این تکنیک ها آشنا هستند و فریب نمی خورند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان بیان داشت: مناظره اول نشان داد که با صداقت و عملکرد و شفافیت می توان با مخاطب ارتباط برقرار کرد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه