اخبار داغ

آنچه که در خواب هم دیده نمی‌شد؛

اعتراف رسانه‌‌های غربی به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی/ فریادهای آزادیخواهی در قلب اروپا و آمریکا

اعتراف رسانه‌‌های غربی به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی/ فریادهای آزادیخواهی در قلب اروپا و آمریکا
رسانه‌های غربی کاملا آگاهانه، حقیقت را به داستان تبدیل کرده‌اند و استعمار را به درگیری یا دزدی اموال و تخلیه‌خانه‌ها تعبیر می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ خبرگزاری انگلیسی میدل ایست آی، طی تحلیلی از اوضاع این روزها میان فلسطین و رژیم صهیونیستی اعلام کرد: فلسطینی‌ها ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی ندارند؛ این یک واقعیت مرگبار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک", تیتریک, میدل ایست آی,
رسانه های غربی به مدت طولانی نوکری رژیم صهیونیستی را کردند. حالا داستان تغییر کرده و دربانان قدیمی دیگر مسئولیتی ندارند.
,
 
,
آخرین دورِ قتل عام رژیم صهیونیستی در غزه به همراه بازتاب آن در رسانه های اصلیِ غربی، شکاف آشکار واقعیت های زندگی روزمره فلسطین و داستان هایی که اشغالگران قدس و متحدان آنها به خوردِ جهان می دهند را برجسته کرده است.
,
 
,
تکرار این موضوع که رسانه های غربی در برابر مردم فلسطین متعصبانه و مغرضانه عمل می کنند به امری بدیهی تبدیل شده است.
,
 
,
آنها کاملا آگاهانه، حقیقت را به داستان تبدیل کرده اند و استعمار را به درگیری یا دزدی اموال و تخلیه خانه ها تعبیر می کنند. آنها طرح اشتباهی را پیش می برند.
,
 
,
این بار، اوضاع به گونه ای به هم ریخته که خود آنها نیز آن را می پذیرند. تیترهایی مانند؛ "بدبختیِ زندگی تحت اشغال" قبلا هرگز از سوی روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز (NYT) در خواب هم تصور نشده اند، اما هفته گذشته در صفحه نخست این روزنامه قرار گرفت.
,
 
,
ناگهان، این روزنامه آمریکایی در صفحه نخست خود تصاویری از کودکان فلسطینی که به دست ارتش صهیونیستی به شهادت رسیده بودند را منتشر می کند.
,
 
,
فریادهایی از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در اروپا و آمریکا متداول شده است به طرزی که حتی یک دهه پیش قادر به تصور آن نبودیم.
,
 
,
مقاله نویسان ثابت و با سابقهNYT، اکنون در مورد دوستی ناپایدار میان غاصبان قدس و متحدان مورد علاقه آن می نویسند.
,
 
,
رسانه هایی مانند بی‌بی‌سی و نیویورک تایمز دیگر مسئول این داستان نیستند و فعلا گفتمان برقرار نمی کنند. گویا برای روزهای حفظ مستعمره نشینی سرمایه گذاری می شوند.
,
 
,
ما این روزنامه ها و رسانه ها را به خاطر اینکه چه اتفاقی افتاده نمی خوانیم، بلکه برای این آنها را پیگیری می کنیم که ببینیم چگونه به راه مغرضانه خود ادامه می دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه