اخبار داغ

فوتبالیست فهرجی:

حضور در انتخابات سبب تعیین سرنوشت کشور توسط مردم می شود

حضور در انتخابات سبب تعیین سرنوشت کشور توسط مردم می شود
کامبیز دهقانی فوتبالیست ارزنده، شایسته و خوش نام شهرستان فهرج که هم اکنون در تیم خوشه طلایی ساوه (لیگ دسته یک کشور) توپ می زند بر لزوم اقشار مختلف مردم به ویژه ورزشکاران در انتخابات پیش رو تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامبیز دهقانی فوتبالیست شهرستان فهرج که در لیگ دسته یک فوتبال کشور توپ میزند طی گفتگو با خبرنگار راه آرمان پیرامون اهمیت حضور در انتخابات گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند حضور پرشور مردم در انتخابات مهم ترین اصل نظام جمهوری اسلامی است که این خود نشان از اهمیت ویژه انتخابات دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: حضور در انتخابات باعث می شود سرنوشت کشور توسط مردم تعیین شود و برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصمیم بگیرند.

,

دهقانی توجه به وضعیت اقشار محروم و بی بضاعت جامعه را از مهمترین ویژگی های یک رییس جمهور مطلوب عنوان و اظهار کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه توجه به اقتصاد و وضع معیشتی مردم باید در اولویت کاری رئیس جمهور آینده باشد.

,

این فوتبالیست ارزنده شهرستان فهرج در ادامه به دیگر ویژگی های رئیس جمهور خوب اشاره و بیان کرد: یک رئیس جمهور مطلوب باید مردم دار، انقلابی و صادق باشد و به وعده هایی که می دهد عمل کند.

,

وی همچنین حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد را حداکثری پیش بینی کرد و گفت: مردم عزیز ایران در برهه های مختلف نشان داده اند پشت نظام خود ایستاده اند و مطمئنا در انتخابات پیش رو نیز حضور حداکثری خواهند داشت.

,

دهقانی ایفای نقش در تعیین سرنوشت کشور را دلیل اصلی حضور خود در انتخابات دانست و تصریح کرد: من یک ایرانی ام و علیرغم تمام موج سازی و دروغ پردازی رسانه های معاند و فارغ از جناح های سیاسی در انتخابات شرکت و به فردی اصلح رای می دهم.

,

این فوتبالیست خوش نام شهرستان فهرج در پایان از ابراز لطف و محبت مردم، جوانان، ورزشکاران و رسانه ها به وی قدردانی و اظهار کرد: اهالی عزیز شهرستان فهرج مردمی بصیر، فهیم و آگاه هستند و قطع به یقین به مانند ادوار گذشته حضور پررنگی در انتخابات خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه