اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

معیشت مردم نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است/ برنامه، ملاک انتخاب اصلح باشد نه فرافکنی

معیشت مردم نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است/ برنامه، ملاک انتخاب اصلح باشد نه فرافکنی
کارشناس مسائل سیاسی گفت: نامزدها در مناظرات بحث اجرایی‌کردن برنامه‌های راهبردی خود که به‌عنوان مهمترین ملاک و شاخص است باید مورد توجه جدی قرارگیرد و از فرافکنی جلوگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد فرح‌بخش در گفت‌وگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس؛ امروز یکی از مهمترین دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری که دائما در دیدار با نمایندگان و سخنرانی‌های خود به آن اشارات مکرری دارند بحث اقتصاد، معیشت، بیکاری و مافیای واردات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: مقام معظم رهبری در همین دیدارها نیز همه مدیران کشور را ملزم به برطرف کردن محور های مطرح شده کردند که امروز مهمترین مسله در همین مناظرات بحث توجه به فرامین مقام معظم رهبری و ارائه برنامه های جامع برای رفع مشکلات معیشتی مردم است.

,

این تحلیلگر مسائل بین الملل خاطرنشان کرد: در مناظرات بحث اجرایی کردن برنامه های راهبردی خود که به عنوان مهمترین ملاک و شاخص است باید مورد توجه جدی قرارگیرد و از فرافکنی جلوگیری کنند.

,

وی افزود:آیا ارائه برنامه های آنان در مناظره ها مورد کارآمدی و پیشرفت و خروج از وضع موجود خواهد شد و مقام معظم رهبری نیز فرمودند: این مسائل اصلی کشور نه به این دولت و نه به آن دولت بستگی دارد بله نیاز به یک مدیران اصلح در تراز انقلاب اسلامی است.

,

فرحبخش تصریح کرد:امروز اگر می خواهیم انتخابی اصلح داشته باشیم باید مدیری را انتخاب کنیم که در حوزه اقتصاد و معیشت مردم برنامه داشته باشد که با روحیه جهادی برای رفع مشکلات کشور را ارائه دهد تا مدافع ارزش ها و آرمان های انقلاب باشد.

,

وی ادامه داد: معیشت مردم نیازمند یک برنامه ریزی دقیق است که باید این مهم فارغ از بیان احساسات و با یک روحیه ای انقلابی و جهادی در پیش بگیرند و بیشتر روی این برنامه ها تمرکز کنند.

,

این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اگر در این مناظرات افرادی که بیشترین برنامه ها را در حوزه رفع مشکلات معیشتی مردم ارائه می کنند و از ترسیم اسناد جامع مدیریتی در جهت رفع مشکلات مردم ارائه دهند می توانیم آنان را به عنوان افراد اصلح معرفی و انتخاب کنیم.

,

محمد جواد فرح بخش تصریح کرد:حقیقت امر این است که امروز کشور ما نیازمند مدیران جهادی خستگی ناپذیر دارد که داشتن پایگاه مستحکم در مقابل اهداف مستکبرین و مدافع ارزش ها و انقلاب و در میدان و در میدان دارای روحیه خدمتگذاری که آن را عبادت بداند را انتخاب کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه