اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

اجازه نمی‌دهیم دیگران برای ما تصمیم بگیرند/ باید اقیانوس مشارکت را به موج در آوریم

اجازه نمی‌دهیم دیگران برای ما تصمیم بگیرند/ باید اقیانوس مشارکت را به موج در آوریم
ما با مشارکت در انتخابات به جهان ثابت می‌کنیم که همچون شهدا حافظِ اسلام و کشور خود هستیم و فریب دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی را نمی‌خوریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" در خصوص شرکت در انتخابات پیش رو گفت: چند صباحی است در ایران عزیز ما رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است. در این عرصه هر فردی، از مردم تا کاندیداها، که با خدا معامله کند پیروز میدان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

سید مرتضی مرتضوی افزود: یکی از شهروندان فهیم چه زیبا گفت که سهم ما بابت حفظ اسلام و ایران یک بند انگشت سبابه است، اما سهم حاج قاسم سلیمانی‌ها نثار جانشان بود.

,

وی ادامه داد: شهدا شهید نشدند که ما در هر ناهنجاری فقط زبانی بگوییم: "شهدا شرمنده ایم."

,

مرتضوی اظهار داشت: وظیفه امت اسلامی، حفظ نظام و پاسداری از ایران عزیز است و طی کردن این مسیر و رسیدن به مقصد لازمه پیروی از فرمان امام راحل "خمینی کبیر(ره)" است که فرمودند: "شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است."

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما با مشارکت در انتخابات به جهان ثابت می کنیم که همچون شهدا حافظِ اسلام و کشور خود هستیم و فریب دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی را نمی خوریم و هرگز اجازه نخواهیم داد که دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در اظهارات خود راجع به شهدای مدافع حرم فرمودند: "اقیانوس را به موج آوردن کار ساده ای نیست؛ این شهدا اقیانوس را به موج آوردند." پس بیایید ما هم با حضور پر شور و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اقیانوس را به موج در آوریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه