اخبار داغ

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در هرمزگان تاکید کرد؛

ارتقای امنیت داخلی کشور با مشارکت مردم در انتخابات

ارتقای امنیت داخلی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
تذرو با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات سبب ارتقای امنیت داخلی کشور و تثبیت مشروعیت نظام سیاسی خواهد شد، گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق آراء، در مقابله با تهدیدات خارجی که امنیت داخلی را به خطر می‌اندازد نقطه قوتی محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل تذرو، دبیر کانون‌های خدمت رضوی در هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اهیمت انتخابات پیش رو اظهار کرد: انتخابات در کشور ایران دارای اهیمت بوده است اما در شرایط کنونی که کشور در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و همچنین در گام دوم انقلاب اسلامی، به مراتب از اهیمت بیشتری برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,
وی در ادامه افزود: همچنین تفکر رئیس جمهور به‌عنوان سکاندار دولت به مدت چهار رسال پیش رو نیز می تواند در موضوعات منطقه ای، فرامنطقه ای، نگاه به داخل و تکیه بر توان و استعدادهای مختلف در درون کشور تعیین کننده باشد.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان اضافه کرد: این دوره از انتخابات نسبت به دوره های قبل از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این رو دشمن از مدتها قبل، با استفاده از رسانه های دراختیار، درصدد ایجاد موجی از یاس و نومیدی در بین مردم جهت عدم حضور در انتخابات و کاهش مشارکت های مردمی برآمده و برای رسیدن به هدف شوم خود ار هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.
,
 
,
تذرو همچنین با تاکید بر اینکه یکی از سطوح و عرصه های مهم مشارکت سیاسی، شرکت مردم در انتخابات است، گفت: دشمن بداند که مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایران در این دوره این انتخابات نیز همچون دوره های قبل با مشارکت بالا و حضور حداکثری خود، مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و بدخواهان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی خواهند کوبید.
,
 
,
وی مردم ایران را مردمی قدرشناس خواند و افزود: این ملت ولایتمدار همیشه نشان دادند که در بزنگاه های حساس به خوبی پای کار آمدند و نقش خود را به نحو احسن ایفا کردند. بدون شک در این دوره از انتخابات نیز مردم با حضور باشکوه خود، ثابت خواهند کرد که حافظ خون شهدا و ارزش های ناب انقلاب اسلامی بوده و هستند.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان در پایان با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات سبب ارتقای امنیت داخلی کشور و تثبیت مشروعیت نظام سیاسی خواهد شد، گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق آراء، در مقابله با تهدیدات خارجی که امنیت داخلی را به خطر می اندازد نقطه قوتی محسوب می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه