اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات مرکز استان گلستان:

افزایش ۱۰درصدی شعب اخذ رای در گرگان/ ۲۷۰ هزار نفر در مرکز استان حق رای دارند

افزایش ۱۰درصدی شعب اخذ رای در گرگان/ ۲۷۰ هزار نفر در مرکز استان حق رای دارند
فرماندار گرگان گفت: در چهار شهر گرگان ۱۷۷ نفر، جلین ۱۶ نفر، سرخنکلاته ۱۹ نفر و قرق ۲۱ نفر تایید شدند و در مجموع ۲۷۰ هزار نفر در شهرستان گرگان حق رای دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ محمد حمیدی فرماندار گرگان و رئیس ستاد انتخابات مرکز استان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اظهار کرد: ما تا فردا ۱۹ خرداد ماه باید اسامی نامزدهای انتخابات شورای شهر را به همراه کد نامزدها طی آگهی منتشر کنیم و در این راه رسانه ها نیز کمک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
تایید ۱۷۷ نفر در گرگان
, تایید ۱۷۷ نفر در گرگان,
 
,
حمیدی افزود : در چهار شهر گرگان ۱۷۷ نفر، جلین ۱۶ نفر، سرخنکلاته ۱۹ نفر و قرق ۲۱ نفر تایید شدند و در مجموع ۲۷۰ هزار نفر در شهرستان گرگان حق رای دادن دارند.
,
 
,
وی افزود: برای ستاد زدن در انتخابات ریاست جمهوری مشکلی به لحاظ تعداد نداریم اما برای ستاد زدن در انتخابات شورای شهر سقف تعیین شده است، همچنین برای تبلیغات در انتخابات شورای شهر در انتخابات قبلی با همکاری شهرداری گرگان ۷۶ چتایی برای نصب پوستر در شهر تعبیه شد، امسال هم همین تعداد را در نظر گرفتیم که تا عصر فردا نصب و از صبح پنجشنبه آماده تبلیغات می باشد.
,
 
,
فرماندار گرگان اضافه کرد: از کاندیداها و هواداران خواهش می کنم از نصب پوسترها در روی تیر برق و اماکن دولتی و عمومی خودداری کرده و در جاهای تعیین شده این کار را انجام دهند.
,
 
,
افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای
, افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای,
 
,
حمیدی یادآور شد: در بخش مرکزی که ۶۰ روستا داریم ۲۱۴ نفر باید انتخاب شوند، ۴۳ روستا شورای سه نفره و ۱۷ روستا شورای ۵ نفره دارند، در بخش بهاران که ۳۴ روستا داریم ۱۱۲ نفر انتخاب می شوند که ۲۹ روستا شورای سه نفره و ۵ روستا شورای ۵ نفره دارند.
,
 
,
رئیس ستاد انتخابات مرکز استان تصریح کرد: در انتخابات پیش رو ۱۰ درصد شعب اخذ رای را افزایش دادیم، در دوره قبلی نیز ۶ شعبه سایر داشتیم و این دوره نیز همان ۶ شعبه را در نظر گرفتیم، ضمن اینکه در در افسران یک شعبه اضافه شد، در کوی عرفان و محتشم هم که تا الان شعبه اخذ رای نداشت، یک شعبه ایجاد کردیم و در اوزینه هم یک شعبه اضافه شد، همه اینها به این دلیل بود که مردم داخل شهر نیایند و تجمع زیاد نشود.
,
 
,
فقط انتخابات گرگان الکترونیکی است
, فقط انتخابات گرگان الکترونیکی است,
 
,
حمیدی بیان کرد: در انتخابات پیش رو فقط در شهر گرگان انتخابات به صورت الکترونیکی است و در شهرهای جلین، سرخنکلاته و قرق به صورت دستی است، پیشنهادم به مردم عزیز اینست که قبل از حضور در شعب اخذ رای نام کاندیدا و کد نامزد را در برگه ای یادداشت کنند تا هنگام رای دادن باعث تجمع نشود.
,
 
,
وی ادامه داد: تا بحال تخلف انتخاباتی نداشتیم اما نامزدهایی بودند که تبلیغات پیش از موعد داشتند که با تذکر فرمانداری مواجه شدند.
,
 
,
حمیدی گفت: سر هر صندوق عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی داریم و در مجموع حدود ۲۰ نفر از عوامل اجرایی از طرف فرمانداری سر صندوق ها حاضرند ضمن اینکه برای اولین بار ناظر بهداشت در سر هر صندوق حضور دارد که رعایت مقررات بهداشتی را گوشزد می کند.
,
 
,
پیش بینی شورای شهر جدید
, پیش بینی شورای شهر جدید,
 
,
فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: در ثبت نام کنندگان شورای شهر گرایش سیاسی ضعیف بوده و لیدرهای چپ و راست نیز حضور ندارند، افراد ثبت نام کرده مدارک بالایی دارند و پیش بینی ما اینست که شورای شهر جدیدی ببینیم.
,
 
,
وی در پایان یادآور شد: انتخاباتی که در گرگان برگزار می شود انتخابات سالم و مطمئنی است و من به مردم قول می دهم که از رای آنها صیانت می شود و بدانند که هر رای آنها تاثیر گذار است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه