اخبار داغ

طی ۲ ماه نخست امسال؛

۳۸ هزار مورد بازرسی صنفی در آذربایجان‌غربی انجام شد

۳۸ هزار مورد بازرسی صنفی در آذربایجان‌غربی انجام شد
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: طی ۲ ماه نخست امسال، ۳۸ هزار و ۶۳۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در این استان صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا بابایی در گفت و گو با اروم نیوز، افزود: در این بازرسی ها یک هزار و ۵۲۳ فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اروم نیوز،,

وی اضافه کرد: برای این پرونده ها  ۲۴۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نوشته شده که برای جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع دارای صلاحیت ارجاع شده است.

,

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی بیان کرد: در این مدت ۷۱۵ فقره شکایت مردمی نیز از طریق ستاد خبری سازمان دریافت شده  که این تعداد ۵۶۰ مورد شکایت تلفنی، ۹۶ مورد حضوری و ۵۹ مورد کتبی بود که پس از بررسی و رسیدگی ۲۶۳ مورد تخلف و ۲۸۴ مورد غیر متخلف شناسایی شد و ۱۶۸ مورد نیز در دست بررسی و رسیدگی است.

,

بابایی گفت: از ابتدای سال جاری با توجه به نوسان ایجاد شده در بازار گوشت مرغ، ۲ هزار و ۴۳۶ مورد بازرسی از واحدهای مرغداری و کشتارگاه های دام و طیور انجام شده بود که منجر به تشکیل ۲۶ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۷۰ میلیارد ریال شده است.

,

وی افزود: در این مدت در راستای نظارت و کنترل عملکرد واحد صنفی عرضه کننده گوشت مرغ در سطح استان پنج هزار و ۵۱۳ مورد بازرسی از این واحدها انجام و ۱۶۸ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال برای واحدهای متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

,

وی اضافه کرد: مردم عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی، خدماتی و غیره را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان و یا با مراجعه حضوری با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه