اخبار داغ

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری:

حضور در انتخابات یک تکلیف برای ساختن ایرانی مقتدر است

حضور در انتخابات یک تکلیف برای ساختن ایرانی مقتدر است
حجت الاسلام مجتهد شبستری گفت: حضور در انتخابات تنها یک حق نیست که از آن چشم پوشی و صرف نظر کنیم بلکه یک تکلیف و وظیفه شرعی و عقلی و اساسی برای ساختن ایران مقتدر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با تاکید بر حضور در صحنه و مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: مسئله انتخابات و حضور در صحنه، امری است که اهمیت و ضرورت آن برای همه واضح و  روشن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , ا, روم نیوز,

وی افزود: همه کسانی که علاقمند به کشور بوده و از هر جناح و حزبی که باشند و دلشان برای داشتن ایران مقتدر و آباد و آزاد می تپد، پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رسانه های بیگانه و ایادی آنها در داخل بر عدم حضور تبلیغ می کنند و به آن دامن می زنند، گفت:هیچ حق سلیم و منطق این موضوع را نمی پذیرد.

,

وی تصریح کرد: حضور در انتخابات تنها یک حق نیست که از آن چشم پوشی و صرف نظر کنیم بلکه یک تکلیف و وظیفه شرعی و عقلی و اساسی است که همه ما بتوانیم با حضور در پای صندوق های رای، استقلال و امنیت کشور را تضمین کنیم و پاسخ محکم و قاطعی به یاوه گویی های دشمنان داده و تهدیدات و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری  با تاکید بر اینکه انتخابات مسئله سرنوشت ساز است، اظهار کرد: خود ما هستیم که آینده کشور را رقم می زنیم و امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا؛ تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

,

وی با اشاره به اینکه مسئله اصلی مردم این است که مشکلات حل شود، افزود:مسئله مشارکت مردم مربوط به جناح و گروه نمی تواند باشد؛ بلکه مسائلی مانند معیشت مردم، بیکاری، تورم و گرانی و مباحث فرهنگی و واردات بی رویه کالا مسئله اصلی و اساسی است.

,
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: کسی که مسئول قوه مجریه می شود باید آشنا به مشکلات کشور بوده و برای حل آنها برنامه داشته و سابقه او نیز درخشان باشد.
,
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: کسی که مسئول قوه مجریه می شود باید آشنا به مشکلات کشور بوده و برای حل آنها برنامه داشته و سابقه او نیز درخشان باشد.
,

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری با تاکید بر داشتن برنامه توسط کاندیداهای انتخابات برای حل مشکلات، افزود:مسئول قوه مجریه باید کسی باشد که مردم احساس نکنند که تنها اهل شعار است بلکه باید اهل عمل بوده و به آنچه که وعده می دهد عمل کند.

,

وی با اشاره به آیه قرآنی ” أن الله لا یغیر حال قوم حتى یغیروا ما بأنفسهم”، تصریح کرد: اگر دنبال تغییر و تحول هستیم، تنها با اراده خودمان امکان‌پذیر است و تنها خودمان هستیم که می توان تغییر ایجاد کرده و سرنوشت خود را تعیین کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه