اخبار داغ

در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد؛

میزگرد «انتخابات ریاست جمهوری و نقش بانوان در مشارکت های اجتماعی » در اردبیل+ فیلم

میزگرد «انتخابات ریاست جمهوری و نقش بانوان در مشارکت های اجتماعی » در اردبیل+ فیلم
همه جای دنیا، دیدگاه‌های متفاوتی در مورد سیاست، انتخابات، و رأی دادن یا ندادن وجود دارد. بسیاری از مردم رأی دادن را وظیفۀ شهروندی می‌دادند و معتقدند که انتخاب انها در تعیین آینده پیش رو مهم و اساسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  سبلان ما ، همه جای دنیا، دیدگاه‌های متفاوتی در مورد سیاست، انتخابات، و رأی دادن یا ندادن وجود دارد. بسیاری از مردم رأی دادن را وظیفۀ شهروندی می‌دادند و معتقدند که انتخاب انها در تعیین آینده پیش رو مهم و اساسی است و سرنوشت یک ملت برای 4 سال تحت تاثیر مستقیم انتخاب آنها است، و در میان نیز بعضی افراد نیز هستند که نسبت به وظیفه اجتماعی خود بی تقاوت هستند و در این جا است که نقش نخبگان در متقاعد کردن این افراد جهت مشارکت اجتماعی و رقم زدن آینده کشور برجسته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

بانوان نخبه و فرهیخته از جمله اقشار مهمی در جامعه هستند که نقش مهم و اساسی در جلب مشارکت های اجتماعی دارند، چراکه بانوان به عنوان مدیران نهاد خانه و خانواده در ایجاد انگیزه برای مشارکت های اجتماعی و ایجاد جریان اجتماعی و سیاسی نقش مهم و اساسی دارند.

,

پایگاه خبری و تحلیلی سبلان ما به منظور تبیین اهمیت نقش بانوان در مشارکت های اجتماعی با راه اندازی میزگردی تحت عنوان «مشارکت همگانی، انتخاب آگاهانه» بخشی از دغدغه ها و مطالبات بانوان در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی  را منعکس کرد تا مسئولان آینده با دیدن و شنیدن این دغدغه ها با رفع مشکلات بیان شده به دغدغه های بانوان پاسخ دهند.

,

یکی از بانوان شرکت کننده در این میزگرد با بیان اینکه بی تدبیری مسئولین در 8 سال گذشته دلسردی های فراوانی را در جامعه ایجاد کرده است، گفت: ما باید با ورود به مسئله انتخابات و روشنگری در این عموم مردم را به جهت مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب کنیم چراکه همین تردیدها و شرکت نکردن ها در انتخابات است که فرد اصلح در راس امور قرار نگرفته و مشکلاتی که 8 سال پیش برای کشور ایجاد شد بوجود بیاید.

,

یکی دیگر از بانوان شرکت کننده در میزگرد مشارکت همگانی، انتخاب اگاهانه با بیان اینکه با ماندن در خانه هیچ جیز تغییر نمی کند، گفت: اصل و اساس تغییر،حضور آگانه مردم پای صندوق های رأی است، چراکه اگر مردم با مطالعه و از روی آگاهی و بصیرت پای صندوق های رأی حاضر نشوند انتخاب اصلح نیز محقق نخواهد شد و طبعا انتخابات صورت گرفته نیز اتفاق خاصی برای کشور نخواهد افتاد و تحولی نیز صورت نخواهد گرفت.

,

وی به استعدادهای داخلی نیز اشاره کرد و گفت: استعدادهای موجود در کشور، بزرگترین سرمایه برای دولت است چراکه دولت آینده در صورتی موفق خواهد شد که به استعدادهای درونی بها داده و بتواند با نگاه به درون و سرمایه های داخلی مشکلات ایجاد شده را برطرف کند در این صورت است که با اقبال عمومی روبه شده و ضمن رضایت عمومی مشارکت های اجتمای بالاتری را در آینده رقم خواهد زد.

,

یکی دیگر از بانوان شرکت کننده در این مناظره برنامه محوری و عملکرد را عامل مشارکت حداکثری در انتخابات عنوان کرد و گفت: دغدغه امروز مردم مشکلات اقتصادی و معیشت مردم است و این در صورتی حل خواهد شد که دولت آینده  تمام توان خود را روی اقتصاد مقاومتی متمرکز کرده و به جای دل بستن به مذاکرات که 8 سال عمر کشور را بر باد داد با نگاه به درون و توان داخلی به حل مشکلات بپردازد.

,

فیلم این میزگرد را مشاهده می کنید.

,

 

,

تهیه و تنظیم: مهدی شریفی - مهدی جدی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه