اخبار داغ

گزارش؛

شرایط حساس کرونایی و تبلیغات کاندیداهای شورای شهر/ لزوم برخورد با تهدید کنندگان سلامت مردم

شرایط حساس کرونایی و تبلیغات کاندیداهای شورای شهر/ لزوم برخورد با تهدید کنندگان سلامت مردم
با وجود شیوع کرونا شاهد انجام تبلیغات توسط برخی کاندیداهای شورای شهر هستیم که برخورد با تهدید کنندگان سلامت مردم را ضروری می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز ، تبلیغات انتخابات شوراها در این روزهایی که کرونا شیوع پیدا کرده به یک مساله مهم تبدیل شده است زیرا اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود خطرات زیادی به دنبال خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

بر همین اساس نیاز است که اگر تخلفی در این فضا شکل بگیرد، با آن برخورد جدی شود زیرا سلامت جامعه به خطر می افتد.

,

تشریح پروتکل های بهداشتی

, تشریح پروتکل های بهداشتی, تشریح پروتکل های بهداشتی,

بهمن خدادادیان در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: با کاندیداهای شورای اسلامی شهر جلساتی برای رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده و به زودی با کاندیداهای شورای اسلامی روستا نیز این جلسه برگزار می‌شود.

, , مرصادنیوز,

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: در این جلسه ممنوعیت راه اندازی کارناوال،برگزاری مراسم و تشکیل اجتماعات تذکر داده شد.

,

 خدادادیان تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در صورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تهویه مناسب و استفاده از ماسک در موقعیت قرمز حداکثر ۱۵ نفر، در موقعیت نارنجی حداکثر ۲۰ نفر و در موقعیت زرد حداکثر ۳۰ نفر می توانند در ستادهای انتخاباتی تجمع کنند.

,

وی با بیان اینکه باید فاصله هشت متر مربع فضا برای هر نفر رعایت شود، عنوان کرد: اکنون در شرایط نارنجی از نظر شیوع کرونا قرار داریم باید دید هفته آینده وضعیت چگونه است.

,

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: تاکنون چند مورد تخلف انتخاباتی گزارش شده که تصاویر آن نیز در فضای مجازی بارگذاری شده است.

,

خدادادیان خاطرنشان کرد: در تالار پذیرایی یکی از هتل های سطح شهر مراسمی برگزار شده که تخلف بوده و گزارش آن به فرمانداری اعلام شده است.

,

وی افزود: برخی کاندیداهای شورای اسلامی شهر برای خود ستادهای انتخاباتی تشکیل دادند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند که گزارش آن نیز به فرمانداری اعلام و جمع بندی هم به مقام قضایی ارجاع می شود.

,

کمیته مقابله با تخلفات انتخاباتی فعال است

, کمیته مقابله با تخلفات انتخاباتی فعال است, کمیته مقابله با تخلفات انتخاباتی فعال است,

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: کمیته مقابله با تخلفات انتخاباتی فعال است و متأسفانه برخی کاندیدهای شورای اسلامی شهر ستادهایی تشکیل داده اند که پنج ستاد تاکنون بسته شده است.

, مرصادنیوز ,

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: یک نفر از کاندیدهای شورای اسلامی شهر به دادستانی معرفی و به ۱۵ نفر تذکر داده شده است.

,

رنجبر تصریح کرد: تعدادی از پوسترهای تبلیغاتی نیز با همکاری بازرسین اتاق اصناف جمع‌آوری شده زیرا تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از بیستم خرداد آغاز خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه