اخبار داغ

در میزگرد سیاسی مطرح شد؛

لزوم مشارکت بالا و حضور پُرشکوه در پای صندوق های رای

لزوم مشارکت بالا و حضور پُرشکوه در پای صندوق های رای
انتخابات یک مسئله سرنوشت ساز برای مردم کشور ایران اسلامی است از این رو مشارکت بالا و حضور پُر شکوه مردم پای صندوق های رای برای مایوس کردن دشمنان لازم و ضروریست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز در شهرستان سرپلذهاب، امام جمعه، رئیس حوزه علمیه باقرالعلوم و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان با تشکیل میزگرد اجتماعی سیاسی ابعاد مختلف و تاثیرگذار انتخابات را بررسی و تاثیر آن و سرنوشت مردم را بیان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در این میزگرد به نقش بانوان در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بانوان پیش از انقلاب در میادین مختلف حضور پیدا کردند و بعد هم تلاش کردند انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و همچنین تا اینکه جنگ‌تحمیلی ناجوانمردانه شروع شد و بانوان به گونه ای نقش پررنگی در تاریخ پرافتخاراین انقلاب به ثبت و ضبط رساندند.

,

, ,

امام جمعه سرپلذهاب افزود: در هر سال از دفاع مقدس بانوان ایران اسلامی بیشترین نقش در هدایتگری همراه با موفقیت های مختلف داشتند و نمونه بارز آن حضور بانوان در جنگ تحمیلی بود که در تاریخ استان کرمانشاه شکل گرفته است.

,

وی اشاره کرد: در اوج تحریم‌ظالمانه علیه ایران اسلامی ، بانوان با سعه صدر پای مشکلات ایستادند و دشمن متوجه این مولفه قدرت ایران اسلامی شده است که باعث پیشبرد اهداف انقلاب شده و تلاش میکند نقش زن در این جایگاه خدشه دار کند.

,

امام جمعه سرپلذهاب ادامه داد: بصیرت و گوش به فرمان دادن رهبری بانوان، باعث شده دشمن ناکام بماند، از این رو دشمن درصدد است با توطئه ها و سیاست ها زنان را مورد هدف قرار دهد و ضربه بزند.

,

فاطمی نسب گفت: دشمن می خواهد اسلام را در مقابل آزادی زن قرار بدهد که با این قرار گرفتن و القا کردن تفکرات و مکتب خود در مقابل اسلام با استفاه از ماهواره و... به هدف خود برسد.

,

وی تصریح کرد: پیشرفت  و عزت و اقتدار اسلام مدیون در میدان بودن بانوان در عرصه های مختلف  جانعه است، که برای این انقلاب دفاع کردند.

,

وی با بیان اینکه نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی انکار ناپذیر نیست، گفت: رسانه های غربی و رژیم استکبار در سالهای اخیر تلاش میکند آزادی زنان را درمقابل جمهوری اسلامی قراردهد از این رو باید بدانیم ما با شکل گرفتن انقلاب وظیفه و مسئولیتی پذیرفته ایم و تعهد دادیم ، و همچنین نظام باید اقتصاد،معیشت رفاه و آسایش و ... جامعه را تضمین کند و ما وظیفه داریم در قبال آن از انقلاب دفاع کنیم.

,

امام جمعه سرپلذهاب تاکید کرد: امروزه دشمنان درصدد هستند بین انقلاب و مردم فاصله بیاندازد بنابراین بر هر زن و مرد واجب است از انقلاب اسلامی با حضور پای صندوق های رای دفاع کنند .

,

وی ادامه داد: مردم امروزه از مسئولین ناکارمد این انقلاب گلایه مند هستند نه از جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، بلکه از آن مسئولی نالایقی که تصمیم گیری نادرست دارد، بنابراین نباید این ناراحتی موجب عدم حضور در انتخابات پیش رو باشد.

,

وی اظهار داشت: ما برای این انقلاب خون دادیم ،اگر در انتخابات شرکت نکنیم، رای ندهیم،نسبت به آن مادری که فرزند خود را برای حفظ انقلاب از دست داده و هنوز در انتظار پیکر آن است  مدیون است.

,

امام جمعه شهرستان گفت: امروزه بانوانی در جمهوری اسلامی هستند که در طول تاریخ نظیر ندارند و این بارمسئولیت بر دوش ماست شبانه روز تلاش کنیم پایه های انقلاب با انتخاب اصلح و درست مستحکم کنیم.

,

امروزه دشمن در قدرت نظامی توان مقابل بااین انقلاب را ندارد بنابراین با حربه های فرهنگی، جبهه ها راه انداخته، در قبال آن بزرگترین دولت جهادی، حزب اللهی داریم که نخواهد گذاشت خدشه ای وارد شود.

,

وی در پایان گفت: شهید قاسم سلیمانی و امثال آن برای انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و امروز ما پایبند به این رسالت این راه را ادامه دهیم و تلاش کنیم خود و اطرافیان پای صندوق های رای بیایم.

,

در ادامه رئیس حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب حجت الاسلام مقداد یعقوبی با بیان اینکه انتخابات یک عرصه مهم و تاثیرگذار در سرنوشت مردم خواهد بود،گفت: شرکت در انتخابات هم حق قانونی و هم وظیفه است و باید زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیز فراهم شود.

,

, ,

رئیس حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب افزود: متاسفانه کسانی در تلاش اند که با مخالفت در عرصه انتخابات مردم را در خانه بنشانند و بی تفاوت باشند تا کشور را به غرب وابسته کنند ولی بدانند به هر دلیلی بخواهند با دشمن تفکر واحد داشته باشند در زمین دشمن بازی می‌کنند.

,

وی تصریح کرد: با توجه به اقتدار و عزت ایران اسلامی دشمنان درصدد هستند به نحوی بر کشور تسلط پیدا کنند و انتخابات را ضعیف جلوه دهند و راه برای بدخواهان انقلاب باز کنند.

,

حجت الاسلام یعقوبی گفت: امام راحل ضرورت تشکیل انقلاب اسلامی را تعیین و این را مطرح کردند که کشور به دست مردم برگردد و امروزه تمام دستاوردهای انقلاب نیز بر همین زیرساخت استوار است.

,

وی اذعان داشت: مردم در تمام اقشار با حضور در صحنه انتخابات ، برای سرنوشت مملکت خود تصمیم میگیرند و نخواهند گذاشت کشوری بیگانه و غرب برای آنان تعیین تکلیف کند از این روباید با بصیرت و تلاش برای روشنگری در میدان حاضر شویم.

,

حجت الاسلام یعقوبی در پایان گفت: جوانان انقلاب اسلامی امروزه مدافع این نظام هستند که با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات ، دشمنان غربی را ناامید سازند و نگذارند هویت خویش دستخوش تصمیم گیری و تفکر غربی گردد.

,

در ادامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سرپلذهاب ضمن دعوت از حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای،اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه‌ عمومی و مهمی است که در سال جدید بر عهده ملت فهیم ایران است و از همه مردم مومن و فهیم استان تقاضا می‌شود تا با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای علاوه بر نشان دادن انقلابی بودن مردم، نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

,

, ,

حجت الاسلام علی اکبری با تاکید بر لزوم شرکت در انتخابات، مشارکت در این صحنه انقلاب اسلامی را، تکلیف دینی و ملی دانست و گفت: با تحقیق و تلاش برای شناسایی نامزد اصلح و مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ماه باید آماده باشیم.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سرپلذهاب بیان کرد: هم اکنون دشمن به گونه ای دیگر در جنگ نابرابر با ما قرار گرفته و همه منافقین، آمریکا و مرتجعین پای کار آمده اند تا از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند این جنگ، جنگ اراده است و ملت ایران دشمنش را شاد نمی‌کند.

,

وی اظهار داشت:مردم با شرکت در انتخابات دشمن را مایوس کنند و با زنده کردن احساس مسئولیت در انتخابات پیش رو بار دیگر توطئه ها‌ی آن‌ها را خنثی کنند.

,

گفتنی است سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه نیز برگزار می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه