اخبار داغ

حضوری که نماد اقتدار است؛

مشارکت حداکثری در انتخابات؛ شاه‌کلید شکست جنگ تبلیغاتی ضدانقلاب/ مردم ایران با تجدید قوای نظام، دشمن را حسرت‌به‌دل می‌گذارند

مشارکت حداکثری در انتخابات؛ شاه‌کلید شکست جنگ تبلیغاتی ضدانقلاب/ مردم ایران با تجدید قوای نظام، دشمن را حسرت‌به‌دل می‌گذارند
حضور مردم در پای صندوق‌های رای به‌عنوان بزرگترین مولفه اقتدار حائز اهمیت خواهد بود که مقبولیت و مشروعیت نظام را به دنبال دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک؛ ایران به واسطه نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، روزهای حساسی را می گذراند. در این میان، اغلب رسانه های بین المللی مانند سایر ادوار انتخاباتی در ایران بر مردم ایران چشم دوخته و آرزوی کاهش مشارکت آنها در این رویداد را در سر می پرورانند. آنها از هیچ ابزار و دستاویزی به هدف عدم تحقق حضور و مشارکتِ حداکثری ایرانیان در پای صندوق های رأی دریغ نمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مؤسسه اروپایی ارزیابی مسائل پیچیده بین المللی موسوم به moderndiplomacy با تیتر "تغییر جهت از اصلاح طلبان به اصولگرایان" نوشت: ایران به دلایل فراوان چه برنامه هسته ای و چه نفوذ در منطقه، کانون توجه بین الملل است. حتی وخامت اقتصادی این کشور نیز موضوع داغ و حساسی در محافل سیاسی جهانی بوده است.
,
 
,
بر اساس اعلام شرکت الکترونیکی و رایانه ای آمریکایی NCR، مخالفان ایران، سازمان مجاهدین خلق،  فعالیت های ضد ایران را در ماه مه انجام داده و نقش اصلی را در کارزار تحریم انتخابات سال ۲۰۲۱ ایران ایفا می کنند. آنها در تلاش هستند تا مردم ایران را از آینده و شرکت در انتخابات آتی دلسرد کنند.
,
 
,
البته در داخل کشور هم بحث انتخابات و انتخاب اصلح، نقل داغ محافل شده است. یکی از جوان‌گرایی می‌گوید و دیگری توجه به اقتصاد و معیشت مردم را اولویت می‌داند اما حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، یک فرصت مهم و حیاتی برای ناامید کردن دشمنان است. انتخابات یک فرصت بسیار مناسب برای مردم است که می‌توانند با حضور پرشور خود در این عرصه مهم، کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهند.
,
 
,
یک استاد دانشگاه در کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید: انداختن یک رأی در صندوق آراء کمتر از زنده نگه داشتن یاد خدا و حفظ خون شهدا نیست. هرکس اهمیت این اقدام سرنوشت‌ساز را درک کرد و پای صندوق آراء حاضر می شود.
,
 
,
علی کاروند افزود: امروز دشمنان در فضای مجازی و حقیقی با تمام توان تلاش می‌کند که مردم ما پای صندوق رای حاضر نشوند؛ مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی و نقش مهمی در توسعه استان دارد.
,
 
,
, ,
 
,
وی ادامه داد: باید در انتخابات پیش رو هم مشارکت حداکثری و هم انتخاب اصلح را مدنظر قرار دهیم و با انتخاب درست خود در هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، مانع نفوذ نااهلان به بدنه مدیریتی و اجرایی کشور شویم.
,
 
,
فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: رهبر انقلاب فرمودند برای برافراشته نگاه داشتن پرچم استقلال کشور همه باید آماده باشند در نتیجه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، حضور مردم در پای صندوق های رای به عنوان بزرگترین مولفه اقتدار حائز اهمیت خواهد بود که مقبولیت و مشروعیت نظام را به دنبال دارد. انتخابات نشان دهنده آگاهی و شعور سیاسی مردم و فرصتی برای تجدید قوای نظام است.
,
 
,
سردار محمدحسین سپهر انتخابات را شاخص حیاتی نظام دانست و افزود: انتخابات نقطه اصلی اتصال افکار مردم به نظام است و اصلی ترین وسیله برای تحقق آرمان ها است، مشارکت بالای مردم، انتخاب هوشمندانه و تحقق کارآمدی نظام سه مولفه ای است که در انتخابات اهمیت دارد. البته شاخصه های یک رئیس جمهور انقلابی تبعیت از ولایت فقیه و فصل الخطاب دانستن ایشان است.
,
 
,
وی اظهار داشت: فساد ستیزی و انقلابی بودن، داشتن روحیه جهادی و متعقد به توانمندی کشور و عدم نگاه به دشمن، دل نسبتن و بی توجه بودن به وعده های دشمن  از دیگر ویژگی های یک رئیس جمهور انقلابی است، امروز نیاز به حضوری هوشمندانه داریم و امیدواریم راه امامین انقلاب و شهدا با تقویت باورهای ملت به حضور مردم در پای صندوق های رای دنبال شود.
,
 
,
همچنین یک دکتری علوم سیاسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، درباره مشارکت حداکثری در انتخابات می گوید؛ اگر هر کدام از نامزدهای انتخاباتی در حوزه مسکن تحول ایجاد کنند قطعا رویکرد مردم به نظام تغییر پیدا می کند، این یاس و ناامیدی که بر جامعه حاکم شده است مبتی بر اینکه رای ما تاثیر ندارد قطعا کمرنگ می شود.

حسن محبتی افزود: مشکل مسکن و اشتغال در حال حاضر برای جوانان جدی است و هزینه های فلاکت بار مسئولین بالا خواهد بود و بر مردم فشار می آورد. غالب مردم دو شیفت کار می کنند تا بتوانند زندگی خود را نگاه دارند.
,
,
,
 
,
وی اظهار داشت: کاندیداهایی که به نوعی مسئولیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را پذیرفته اند باید برای مسکن مردم به ویژه جوانان و مناطق حاشیه ای شهرها برنامه داشته باشند. وام های ارزان و تحویل اراضی می تواند قیمت مسکن را بشکند.
,
 
,
محبتی با اشاره به اینکه باید انحصار زمین و مسکن را از دست برخی آقایان خاص که در دولت های کنونی و گذشته سلطان زمین و مسکن شده اند خارج کرد، تصریح کرد: امثال آخوندی ها و وزیرانی که در دولت احمدی نژاد معروف به مسکن سازان بودند باید ریشه کن شوند.
,
 
,
, ,
 
,
بر اساس داده های اعلام شده، بیش از ۴۹ درصد مردم فاقد مسکن هستند که آماری تکان دهنده است، یعنی نصف مردم مسکن ندارند و بالای ۱۰ درصد جامعه ۸۰ واحد مسکونی دارند، این روند باید بررسی شود که آقایی که ۱۰۰ مسکن دارد و کرمند دولت است چگونه آن را به دست آورده است.
,
 
,
یک کارشناس رسانه هم در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ دشمن به شدت در فضای مجازی به ویژه در پلتفرم های خارجی درصدد است مشارکت مردم را در بزرگترین ماراتن سیاسی کشور کاهش دهند؛ مردم هوشمندانه مطالب این فضاها را بخوانند و اخبار انتخاباتی را از کانال های معتبر دریافت کنند.
,
 
,
محسن صادقی افزود: حصر رسانه‌ای در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می‌تواند روی رأی اولی‌ها بیشترین اثرگذاری را داشته باشد. مردم روی دو گزینه دقت کنند یکی انتخاب " فرد اصلح" که بتواند کشور را از این سردرگمی خارج کند و دوم "حضور حداکثری" است.
,
 
,
وی اظهار داشت: امروز مسئله حضور برای رویکرد آمدن یک دولت جوان انقلابی به شدت تاثیر دارد و اگر من و شما این صحنه را خالی کنیم قطعا از ناحیه دشمن ضربه خواهیم خورد. قهر با صندوق رای، مطالبه گری نیست؛ هرگونه تغییر، تحول و پیشرفتی با حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح امکان پذیر است.
,
 
,
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: دشمنان حریصانه بدنبال جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق‌ های رای هستند تا با عملی کردن توطئه ‌های خویش از میزان مشارکت مردم بکاهند، لذا حضور در انتخابات جهاد است و مانند دفاع از کشور اهمیت دارد لذا همه در ۲۸ خرداد ماه با صفوف به هم فشرده پای صندوق های رای حاضر می شویم.
,
 
,
در خاتمه باید گفت: آنچه  در ورای این بحث ها و رقابت های انتخاباتی برای آحاد جامعه به عنوان صاحبان اصلی انتخابات  اهمیت دارد؛ مشارکت  به معنای واقعی است، از اینرو آنچه همواره در انتخابات در نظام جمهوری اسلامی تعیین کننده بوده  و همچنان نیز خواهد بود، رای مردم است.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه