اخبار داغ

فرماندار اسدآباد:

۳ هزار نفر در جریان برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد فعالیت دارند/ هودرج اسدآباد تنها روستایی که فاقد انتخابات است

۳ هزار نفر در جریان برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد فعالیت دارند/ هودرج اسدآباد تنها روستایی که فاقد انتخابات است
سعید کتابی با اشاره به اینکه در روز رأی گیری انتخابات امسال 3 هزار نفر به‌عنوان عوامل انتخاباتی فعالیت خواهند داشت، گفت: با توجه به شرایط ویژه کرونا، بر اساس بررسی انتخابات در سال‌های 96 و 98، تعداد شعبه‌ها را در شهرستان اسدآباد به 117 صندوق افزایش دادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با توجه به‌قرار گرفتن در آستانه انتخابات 1400 به آموزش عوامل انتخاباتی شهرستان اشاره کرد و گفت: ما بر اساس یک برنامه مدون و زمان‌بندی‌شده از سوی ستاد انتخابات استان، آموزش عوامل انتخابات را انجام خواهیم داد که البته در حال حاضر آموزش اعضای هیأت های اجرایی و نظارت انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، نمایندگان فرماندار و بازرسان به‌صورت جداگانه انجام‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی بابیان اینکه آموزش اعضای شعب و کاربران هم در حال انجام است، گفت: قطعاً" با آموزش افراد روند برگزاری انتخابات بهتر انجام خواهد شد.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد از فعالیت 3 هزار نفر به‌عنوان عوامل انتخاباتی در روز رأی‌گیری خبر داد و اظهار کرد: این تعداد افراد شامل عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، بازرسی هستند که در این دوره از انتخابات ما را یاری می‌دهند.

,

وی با اشاره به افزایش شعب و صندوق‌های رأی در انتخابات 1400با توجه به شرایط ویژه کرونایی، گفت: بر اساس دستورالعمل، بررسی انتخابات 98 و 96 اسدآباد و با طرح در هیأت اجرایی و هماهنگی هیأت نظارت تعداد 7 شعبه نسبت به انتخابات 98 و تعداد 3 شعبه نسبت به انتخابات 96 اضافه کرده‌ایم.

,

کتابی افزود: در انتخابات سال 96 ما تعداد 114 شعبه و در انتخابات سال 98 تعداد 110 شعبه داشتیم که بر اساس دستورالعمل در این انتخابات 117 شعبه ثبت و آمادگی برگزاری انتخابات است.

,

وی بابیان اینکه در شهر اسدآباد تعداد 46 شعبه داریم که از این تعداد 44 ثابت و 2 شعبه سیار است، افزود: البته در شهرهای آجین و پالیز هرکدام 4 شعبه ثابت داریم.
فرماندار شهرستان اسدآباد بابیان اینکه در انتخابات شورای شهر اسدآباد 7 نفر به‌عنوان شورای اصلی و 3 نفر علی‌البدل، و در شهرهای آجین و پالیز که جزء شهرهای زیر 5 هزار نفر جمعیت هستند، 5 نفر اصلی و 3 نفر علی‌البدل خواهد بود.

,
,

وی ادامه داد: در روستاهای بخش پیر سلمان همه شوراها سه نفره است البته در بخش مرکزی 5 روستا تعداد اعضای شورا 5 نفره و مابقی سه نفره خواهد بود.

,

کتابی با بیان اینکه ما در سطح شهرستان اسدآباد 83 روستای بالای 20 خانوار داریم که واجد شرایط برگزاری انتخابات است، گفت: همه روستاهای اسدآباد ثبت‌نام داوطلب را داشتیم که تنها در یک روستای هودرج که فرد داوطلب از سوی هیأت نظارت رد صلاحیت شد و انتخابات برگزار نمی‌شود و درواقع در 82 روستا انتخابات برگزار خواهد شد.

,

وی در خصوص تزریق واکسن برای عوامل انتخابات، گفت: این موضوع در ستاد انتخابات کشور مطرح و در حال پیگیری است.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به افزایش ساعت زمان برگزاری انتخابات، گفت: در دوره‌های گذشته ساعت شروع انتخابات 8 بود که امسال به ساعت 7 تغییر کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه