اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان تأکید کرد؛

لزوم توجه دولت سیزدهم به تولید داخلی و معیشت مردم

لزوم توجه دولت سیزدهم به تولید داخلی و معیشت مردم
سید محمد امیر گنجعلیخانی گفت: فردی که بر مسند ریاست جمهوری قرار می گیرد؛ منافات ندارد که تمرکز بر سیاست خارجه و لغو تحریم ها داشته باشد؛ اما تمرکزشان بیشتر باید بر تولید داخلی و معیشت مردم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد امیر گنجعلیخانی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات پیش رو گفت: طی سالیان گذشته شاهد بودیم که مردم حضور داشته و فرد منتخب خود را انتخاب کرده اند و آنچه که مطرح و مهم است، این است که فرد منتخب خود را بر اساس معیارهایی که مقام معظم رهبری فرموده اند، انتخاب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که طی سال های گذشته داشته ایم؛ رئیس جمهوری را می خواهیم که قاطع و با برنامه باشد و بتواند منافع ملی را به درستی ترجیح دهد و صرفا نگاهش به خارج از کشور نباشد و نگاه به داخل داشته باشد.

,

وی ابراز کرد: فردی که بر مسند ریاست جمهوری قرار می گیرد؛ منافات ندارد که تمرکز بر سیاست خارجه و لغو تحریم ها داشته باشد؛ اما تمرکزشان بیشتر باید بر تولید داخلی و معیشت مردم باشد.

,

گنجعلیخانی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد عنوان کرد: باید با پرسشگری و تبیین موارد مختلف تلاش کنیم تا افراد مناسبی وارد شوراهای اسلامی شوند.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن اشاره به عملکرد شورای اسلامی در دوره های قبل خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر و روستا باید از متخصصین تشکیل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه