اخبار داغ

تکلیف مردم در انتخابات چیست؟

مازندرانی‌ها در مدار شور انتخابات/ انتخاب فرد اصلح؛ راه حل برون‌رفت از مشکلات

مازندرانی‌ها در مدار شور انتخابات/ انتخاب فرد اصلح؛ راه حل برون‌رفت از مشکلات
قطعا درایت مردم این مرزو بوم و عشق به سرزمین دیار علویان نمی‌گذارد مانند سال‌های قبل تیرشان به سنگ خورده شود، مردم با شکوه در انتخابات شرکت می‌کنند و استوارتر از همیشه این دوره انتخابات نیز برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ جمعیت نسبت به فضا زیاد نیست، اما از هر مدلی حضور دارند، مرد میانسال مذهبی گرفته تا جوانی از تیپ های امروزی، بانوان هم حضور داشتند، چهرهای جوانی که پر انرژی اند، فضا از شوق و ذوق خاصی احاطه شده، حسی که امید تحول دارد.

امیدی که در چند سال اخیر رویش را گرد و غبار مشکلات اجتماعی و اجتماعی گرفته است و حالا چشم ها برق می زنند تا کمی حتی این مشکلات رفع شود و اقتصاد به ثبات نسبی برد.

از خانومی که کنارم نشسته است، می پرسم مسئول این ستاد کیست، نمی داند، فقط آمده است تا علاقه اش را نشان دهد و حضورش حتی اگر کم باشد، چند نفر دیگر هم نشسته بودند در خصوص مناظره انتخابات تحلیل می کردند،  اطلاعاتشان خیلی جالب بود و اینکه دقیق به حالت های نامزدها توجه می کردند و به تجزیه دقیق مناظره پرداخته بودند، از بینش سیاسی آنان با این سن کم خیلی متعجب شدم و خوشحال از اینکه چقدر سطح اطلاعات جامعه رو به افزایش است و با سعی می کنند با شناخت رای دهند.
 
حال و روزهای انتخاباتی

و بیشتر از این خوشحال شدم که برخلاف سالهای پیش که در برخی ستادها جز آهنگ موزیک چیزی شنیده نمی شد و فکر و انرژی به سمت رنگ خاص داشتن و ژست های تبلیغاتی می رفت در اینجا به نقد و بررسی اوضاع جامعه پرداخته می شود و افراد با سواد سیاسی به بحث و گفتگو می پردازند.

میثم مداح فعال حوزه انتخاباتی گفت: انتخابات ریاست جمهوری مهم ترین شئون جامعه است، بطوری که  اداره کشور وسرنوشت افراد جامعه را در تمامی حوزه ها، اقتصادی، به دست فردی بر مدیریت خواهیم سپرد.

وی با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح می تواند برای بسیاری از مشکلات راه گشا باشد، عنوان کرد: انتخاب درست می تواند راه حلی برای مسائل مهم زندگی ما باشد، فردی که از لحاظ اقتصادی جامعه را درست مدیریت کند، با انتخاب غلط بیشترین ضرر به خودمان خواهد بود از لحاظ شرعی نیز واجب در انتخابات شرکت کنیم.

مداح به انتخاب رئیس جمهور با مطالعه و بررسی دقیق تاکید کرد و افزود: طبق تحقیقات با جمعی نخبگان شاهد و ایثارگر و بررسی زیادی انجام دادیم و فرد اصلح را اقای رئیسی یافتیم، ده ویژگی که مقام معظم رهبری برای انتخاب درست گفتند را دارا هستند.

وی ادامه داد: سعی کردیم با ایجاد ستاد انتخابات و حوزه انتخاب درست را تدوین کنیم و به افراد برای تصمیم درست کمک کنیم تا با هم یک یک فرد اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم.

جنگ آرمان ها

مداح تصریح کرد: زمانی برای دفاع از کشور باید خط مقدم قرار می گرفتیم و به این صورت بود که با دشمن متجاور می جنگیدیم، از تمامیت کشورمان دفاع می کردیم.

وی با بیان اینکه امروز هم باید برای دفاع از کشور اقدام کنیم، خاطرنشان کرد: امروز دفاع از کشور حل شدن معیشت جامعه، مشکلات اقتصادی و اجتماعی است، برای درمان این مشکل جبهه اول انتخابات است و انتخاب فردی که این مشکل را حل کند.

اسایش اصلی ترین نیازی است که وجودش باعث جریان داشتن زندگی می شود و اگر نباشد جایی برای زندگی کردن نخواهد بود، تأمین اسایش  پایدار و همه‌‏جانبه، بخصوص در زمینه اقتصادی ، فرهنگی، اجتماعی و سیاست بین الملل به دست  قوه مجریه است.

نقش قوه مجریه را در پیشرفت کشور نمی توان نادیده گرفت، همیشه انتخاب سخت است، باید بر اساس اگاهی کامل، مطالعه و منطقی باشد، به دور از بحث ها و حاشیه های که برخی در فضای مجازی راه می اندازند.

برخی ها آنقدر حرف های چروکیده به ذهنشان تزریق شده است، آنقدر از بودجه های کلان کشورهای غربی تغذیه شده اند، که این باور ناامیدی را ایجاد می کنند، سعی می کنند اتمسفر انتخابات را با ناامیدی بکشانند، اما قطعا درایت مردم این مرزو بوم و عشق به سرزمین شان نمی گذارد مانند سالهای قبل تیرشان به سنگ خورده شود، مردم با شکوه در انتخابات شرکت می کنند و استوار تر از همیشه این دوره انتخابات نیز برگزار خواهد شد.

مردم عزیز ایران باور دارند که انتخاب اصلح؛ یعنی انتخاب فردی که تعهد به اسلام ناب محمدی و حیثیت آن دارد و همه چیز را می فهمد، احتیاجات کشور را می شناسد، سیاست اسلام را می فهمد و مطلع به مصالح و مفاسد به جمهوری اسلامی ایران است.

انتخاب فرد اصلح

مردم خوب کشورمان باور دارند، انتخاب اصلح یعنی انتخاب فردی که کاردان است، کارآمد است، باتقواست، دشمن شناس است، استکبارستیزی است، مردم‌دار است، مدافع حقوق مظلومان و محرومان است، ولایت‌مدار و ولایت محور است، ساده زیست است، متعهد است، متعبد است. حامی مبانی خط امام است.

تکلیف مردم این است که اصلح و لایق را انتخاب کنند؛ ولو این شخص شایسته و لایق، جزو گروه و حزب آنان نباشد.اگر همه مردم اصلح را انتخاب کردند، معلوم می‌شود که کارشان بر اساس تربیت صحیح اسلامی و برای خداست.

انتخابات، یک امتحان بزرگ و زیبای دینی، اخلاقی، مردمی، ملی و اسلامی است. حضور در انتخابات برای انتخاب فردی اصلح، اجر بزرگی دارد و موجب ثواب فراوان است. مردم باید با امید به خدا و توکل به پروردگار و با احساس مسئولیت، با شور و شوق، به پای صندوق‌های رای بروند و رأی خود را در داخل صندوق بریزند و با عده بالایی در این آزمایش بزرگ الهی شرکت کنند و سهم خود را در آینده نظام جمهوری اسلامی ایران ایفا نمایند و دین خود را به کشور و انقلاب ادا کنند و دشمن را زخم خورده و ناامید سازند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
, حال و روزهای انتخاباتی, حال و روزهای انتخاباتی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, جنگ آرمان ها, جنگ آرمان ها,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتخاب فرد اصلح, انتخاب فرد اصلح,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه