اخبار داغ

نماینده سابق مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی:

لزوم حضور حداکثری برای پاسداشت خون شهدا/ انتخاب آیت الله رئیسی به نفع کشور و خراسان جنوبی است

لزوم حضور حداکثری برای پاسداشت خون شهدا/ انتخاب آیت الله رئیسی به نفع کشور و خراسان جنوبی است
افضلی گفت:خون شهدای زیادی از جمله شهید سلیمانی در راه این نظام و انقلاب فدا شده و اکنون هم مردم باید به جهت پاسداشت خون این شهدا و شهدای مدافع حرم، حضور خود در پای صندوق های رأی را به ثبت رسانند که قطعا حضور مردم تیری بر قلب دشمن خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نظر افضلی نماینده سابق مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خاورستان، اظهارکرد: تاکنون مردم ایران در گردونه انتخابات، حضور فعال و خوبی داشته اند که در این دوره هم شرکت مردم در انتخابات پیش رو برای تعیین شوراهای اسلامی روستاها و شهرها و ریاست جمهوری که در تعامل با هم می توانند در پیشبرد اهداف کشور نقش داشته باشند، بسیار اهمیت دارد و از همین حیث هم قطعا مردم نسبت به مشارکت در این عرصه بی تفاوت نخواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

وی افزود: خوشبختانه امروز دیگر لزوم شرکت در انتخابات و تعیین مسئولین متعدد کشور شامل نمایندگان مجلس، اعضای شوراهای اسلامی و مسئولان اجرایی کشور برکسی پوشیده نیست.

,

مشکلات معیشتی و کرونا بهانه خوبی برای عدم مشارکت نیست

, مشکلات معیشتی و کرونا بهانه خوبی برای عدم مشارکت نیست, مشکلات معیشتی و کرونا بهانه خوبی برای عدم مشارکت نیست,

نماینده سابق مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغات و شایعات استکبار جهانی برای عدم حضور مردم در انتخابات، گفت: اکنون که تورم و گرانی بیش از حد بر گرده مردم سنگینی می کند، دشمن از این فضا به نفع خود تبلیغات می کند. البته خود مسئولان هم در ایجاد چنین شرایطی مقصر بوده اند، چرا که وعده وعیدهای متعددی به مردم داده شده اما به آن عمل نشده است.

,

افضلی تاکید کرد: اما با توجه به اینکه هر دو انتخابات در سرنوشت مردم تاثیر گذار است، باید با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب، حضور پرشوری در انتخابات داشته باشیم. همانطور که تاکنون شور انتخاباتی خوبی در شهرهای کوچک ایجاد شده و انشاءالله طی مدت باقی مانده، در کلان شهرها هم شور انتخاباتی ایجاد خواهد شد.

,

وی اظهار کرد: قطعا مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیماری کرونا بهانه خوبی برای عدم مشارکت در انتخابات نیست، چرا که خون شهدای زیادی از جمله شهید سلیمانی در راه این نظام و انقلاب فدا شده و اکنون هم مردم باید به جهت پاسداشت خون این شهدا و شهدای مدافع حرم، حضور خود در پای صندوق های رأی را به ثبت رسانند که قطعا حضور مردم تیری بر قلب دشمن خواهد بود.

,

عملکرد و برنامه های کاندیداها معیار سنجش اصلح بودن

, عملکرد و برنامه های کاندیداها معیار سنجش اصلح بودن, عملکرد و برنامه های کاندیداها معیار سنجش اصلح بودن,

نماینده سابق مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو هم گفت: همه کاندیداها توسط شورای نگهبان تایید شده اند، اما برای انتخاب فرد اصلح باید به صحبت های انتخاباتی، اهداف و برنامه هایی که عنوان می کنند، توجه کرد. همچنین صداقت این گفته ها را باید بر اساس گذشته و رفتار و عملکرد آنها در پست های قبلی که داشته اند، سنجید. در واقع نباید با هر وعده وعیدی گول خورد؛ بلکه باید از این شاخصه ها برای تعیین افراد اصلح همگام با نظام و اهداف انقلاب است استفاده و به آن توجه کرد.

,

افضلی بیان کرد: با توجه به وجود تحریم ها و مسائل اقتصادی، باید نامزد انتخابی دارای برنامه توسعه اقتصادی برای تحقق اهداف ما در سطح جهانی باشد تا بتوانیم به جلو حرکت کنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه همه باید مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند، افزود: خون شهدا و نظام اسلامی متعلق به همه است و همه در اعتلای این نظام شرکت کرده اند، اکنون هم باید همه، آحاد مردم را تشویق به شرکت در انتخابات کنند تا با حضور در پای صندوق های رأی، به برگزاری انتخابات کمک کنند. بعد از آن هم انتخابیون باید برنامه های خود را برای معیشت مردم اجرا کنند تا مردم صداقت آنها را در عمل احساس و لمس کنند. در اولین اقدام هم باید با کمک از نخبگان، اقتصاد دانان و ... با یک برنامه همه جانبه، مسائل کشور بخصوص گرانی و تورم را کنترل کرد.

,

نماینده سابق مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ویژگی هایی از جمله عمل به قانون، جلوگیری از فسادها، مبارزه با تبعیض، کار و تلاش و صداقت را از رئیس جمهور آینده انتظار دارند، بیان کرد:  مسئولان باید خالصانه و با صداقت کار کنند تا هم نظام بدرخشد و هم مردم از عملکرد آنها راضی باشند.

,

افضلی یادآور شد: شهدا برای اعتلای این نظام، تا آخرین قطره خون خود ایستادگی و جانفشانی کردند، در این مسیر شهید حججی سربریده و شهید سلیمانی که ترور او؛ ترور همه ارزش هاست، قطعه قطعه شد.

,

آیت الله رئیسی را کاندیدای اصلح می دانم/ انتخابی که به نفع کشور و خراسان جنوبی است

, آیت الله رئیسی را کاندیدای اصلح می دانم/ انتخابی که به نفع کشور و خراسان جنوبی است, آیت الله رئیسی را کاندیدای اصلح می دانم/ انتخابی که به نفع کشور و خراسان جنوبی است,

وی تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری، بنده از آیت الله رئیسی حمایت می کنم و ایشان را به عنوان کاندیدای اصلح می شناسم. بسیاری از اساتید دانشگاه و اقوام و عشایر هم به همین نتیجه رسیده اند چرا که ایشان دو دوره نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری بوده اند و مردم و مسئولان استان با ایشان آشنایی کامل دارند. 

,

نماینده سابق مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کسب اکثریت رأی استان توسط آیت الله رئیسی؛ در دوره قبلی ریاست جمهوری، گفت: با توجه به شناخت از آیت الله رئیسی، قطعا انتخاب او به عنوان رئیس جمهور و قرار گرفتن در رأس کشور، برای کشور و همچنین منطقه و استان ما، بسیار خوب خواهد بود.

,

افضلی ادامه داد: البته آیت الله رئیسی در پست های تولیت آستان قدس رضوی و قوه قضائیه، عملکرد خوب و ضد فسادی داشته اند و نیرویی پاک، جهادی، انقلابی و فردی دلسوز نظام است که با این تفاسیر قطعا قرارگرفتن در این پست ها، جز زحمت عایدی دیگری ندارد، ولی باید برای اعتلای نظام کار و تلاش کرد.

,

وی بیان کرد: بنده در حمایت از آیت الله رئیسی، بیانیه و اطلاعیه ای هم منتشر کرده ام و همه مردم را به انتخاب این کاندیدای اصلح دعوت می کنم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه