اخبار داغ

یادداشت؛

نامهربانی‌های مهرعلیزاده به ورزش اردبیل

نامهربانی‌های مهرعلیزاده به ورزش اردبیل
جامعه ورزش اردبیل فراموش نکرده است که مهرعلیزده قدمی هرچند کوچک در جهت توسعه و پیشرفت ورزش در این استان برنداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، مهرعلیزاده در اولین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری، با استفاده از تکنیک "تحریک عواطف"، تلاش کرد بر ذهن مخاطبان مناطق آذری نشین تأثیر بگذارد و نظر مساعد آن‌ها را نسبت به خود جلب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما،,

او با قرائت چند بیت شعر ترکی و به سفارش تیم رسانه‌ای‌اش می‌خواست در آن جلسه استفاده از تکنیک‌های خبری را به نمایش بگذارد. در کنار تکنیک "تحریک عواطف" و "برچسب زنی"، او به راحتی با مدد گرفتن از تکنیک "دروغ بزرگ" رفتار غیر اخلاقی خود در آن جلسه را به اوج رساند.

,

مهرعلیزاده که در جلسات مناظره تلویزیونی با شعرخوانی می‌خواهد خود را ترک زبان قلمداد نماید به جای دست زدن به قبیل کارها بهتر است بگوید که در دوران اصلاحات و در موقعیت رئیس وقت سازمان تربیت بدنی چه خدمات قابل توجهی در استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل داشته است؟ چرا فقط با حرف زدن و لطایف الحیل می‌خواهد مقاومت ذهنی مخاطب آذری زبان را در برابر گفته های بی‌پایه و سراسر کذبش کاهش بدهد؟

,

او که متولد شهر مراغه است گزارش بدهد که در زمان مدیریت او به ورزشگاه در حال احداث آن شهر چه خدمتی انجام داده و در سرعت بخشیدن به عملیات ساختمانی پروژه‌های ورزشی چه مزایایی برای شهر محل تولدش در نظر گرفته است؟

,

جامعه ورزش استان اردبیل فراموش نکرده است که وی قدمی هرچند کوچک در جهت توسعه و پیشرفت ورزش در این استان برنداشته است و حالا که با هیاهو و جنجال آفرینی به دنبال کسب رأی می‌باشد خود را دلسوخته استان‌های آذری زبان نشان می‌دهد.

,

مردم می‌دانند که مهر علیزاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان وقت تربیت بدنی برای استان‌های آذری نشین و به خصوص برای ورزش اردبیل نظر مثبتی نداشته و برای بهبود حال آن اقدامی نکرده است. حال از هر طریق که وارد یشود دست رد ورزشکاران، ورزش‌دوستان و جامعه ورزشی این منطقه را بر روی سینه‌اش کاملا احساس خواهد کرد.

,

یادداشت: نادر پرستار روزنامه نگار پیشکسوت اردبیلی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه