اخبار داغ

مناظره انتخاباتی و سنجش عیار نامزدهای ریاست جمهوری؛

وقتی خدمتگزاران به مردم با برنامه خود را نشان می‌دهند

وقتی خدمتگزاران به مردم با برنامه خود را نشان می‌دهند
امروز مردم با سنجیدن معیارها و دیدن برنامه‌ها و مناظره‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری قطعا فردی را انتخاب می‌کنند که مطابق با معیارهای رهبر انقلاب و خدمتگزار مردم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، انتخابات همانطور که از اسمش پیداست یک رویداد بزرگ در کشور و تحول در تمام زمینه برای انتخاب رئیس جمهور است که قطعا دیگر نمی توان به کسانی اعتماد کرد که در سال های گذشته برنامه خاصی برای خدمت به مردم نداشتند و عملا برنامه های آن ها به نفع مردن نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

رهبر انقلاب برای انتخاب اصلح و رئیس جمهور خدمتگزار به مردم معیارهایی را مطرح کردند که از طریق آن ها می توان به انتخاب درست دست یافت و آینده کشور را به فردی داد که هدفش خدمت به مردم باشد.

,

در طول سال های گذشته سوء تدبیرها و مشکلات معیشتی که مردم را گرفتار کرده است باعث شده تا امروز مردم به فکر انتخاب فرد مناسب باشند امری که با دیدن برنامه هاومناظره های انتخاباتی و سابقه افراد قطعا هرکس می تواند کاندیدای مورد نظر را انتخاب کند البته باید مراقب فریب های تبلیغاتی بود فریب ترفندهای رسانه ای و تبلغاتی را نخورد.

,

مردم با سنجیدن معیارها رای می‌دهند

, مردم با سنجیدن معیارها رای می‌دهند, مردم با سنجیدن معیارها رای می‌دهند,

"رضا احمدی"، از شهروندان چرداولی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: مردم امروز آگاه شده و با سنجیدن معیارهای مختلف به فردی رای می دهند که مشکلاتشان را برطرف کند.

,

وی افزود: طی برنامه های مختلف تبلیغاتی ، مناظره ها ، سابقه افراد و ... می توان مشخص کرد که چه کسی هدفش خدمت به مردم و چه کسی توان اجرای این مسئولیت سنگین را ندارد.

,

احمدی تصریح کرد: امروز مشارکت حداکثری مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه باید برای جلب مشارکت حداکثری تلاش کنند.

,

 

,

مناظرات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری  خدمتگزاران به مردم را مشخص کرد

, مناظرات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری  خدمتگزاران به مردم را مشخص کرد,

"قدرت اله نیاصادق"، تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی و بین المللی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در انتخابات باید معیارسنجی کرد وکاندیدای اصلح را با تحلیل درست انتخاب کرد تا شاهد تحول در بخش های مختلف کشور باشیم.

,

وی افزود: طی مناظره های انتخابات ریاست جمهوری معیار واقعی برخی نامزدها مشخص شد و مردم دیدند که چه کسی با برنامه آمده و چه کسی برنامه خاصی برای خدمت به مردم نداشته و ادامه دهنده وضع موجود است.

,

نیاصادق در ادامه گفت: طی مناظره ها هم کسانی بودند که نشان دادند برنامه داشته و هدفشان خدمت به مردم وخروج از وضع کنونی است و برخی دیگر به دنبال مسائل حاشیه ای و مواردی که نیازواقعی مردم نیست.

,

تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی بیان داشت: مشارکت حداکثری از مواردی که در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه دستگاهها امروز وظیفه دارند که دراین راستا تمام تلاش خود را به کار گیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه