اخبار داغ

در گفت و گو با رئیس دادگستری هیرمند عنوان شد؛

حضور حداکثری نشان دهنده حمایت ملت از انقلاب/انتخاب اصلح نابودگر نقشه های دشمنان است

حضور حداکثری نشان دهنده حمایت ملت از انقلاب/انتخاب اصلح نابودگر نقشه های دشمنان است
صباغی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با القا شبه در بین مردم، در صدد ناکار آمدی نظام و دلسرد کردن مردم از انقلاب هستند تا پشتوانه مردمی نظام را از بین ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صباغی رئیس دادگستری هیرمند در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، با دعوت از عموم مردم استان برای حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد، بیان کرد: حضور حداکثر مردم در انتخابات  نشان دهنده حمایت مردم و تایید انقلاب  است.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران  با القا شبه در بین مردم، در صدد ناکار آمدی نظام و دلسرد  کردن مردم از انقلاب هستند تا پشتوانه مردمی نظام را از بین ببرند و موجبات تغییر در نظام جمهوری اسلامی ایران در ایجاد کنند.

صباغی با بیان این مطلب که حضور حداکثری نابود کننده نقشه های استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: آگاهی مردم از این قصد مخالفین نظام جمهوری اسلامی ایران موجبات حضور حداکثر مردم در انتخابات می گردد در شجر پشتوانه مردمی نظام محکم تر می گردد و دشمنان نظام از تغییر در نظام و انقلاب مایوس و نا امید می شوند .

وی با تاکید بر اینکه انتخاب اصلح مهمتر از حضور پرشور است، گفت: فرد اصلح،به فردی اطلاق می‌شود که مدافع  حقوق جمهوری اسلامی ایران  در جوامع بین المللی و حقوق مردم و مدیر و مدبر و اگاه به شرایط و اوضاع اقتصادی مردم باشید.

رئیس دادگستری هیرمند در پایان با درخواست از نامزدهای انتخابات شهر و روستا و ریاست جمهوری برای پیابندی به قانون، تصریح کرد: پیشنهاد اینجانب به نمایندگان شورای شهر و در روستا این است ک قانون مدار باشند و در چهارچوب قوانین انتخاباتی اقدام به تبلیغ کنند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه