اخبار داغ

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان:

۲۷ هزار رای‌اولی لرستانی در انتخابات مشارکت دارند

۲۷ هزار رای‌اولی لرستانی در انتخابات مشارکت دارند
مسعودی‌زاده گفت: ۲۷ هزار و ۸۷۴ رای‌اولی در لرستان آماده حضور در انتخابات شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مسعودی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: امسال در استان لرستان ۲۷ هزار و ۸۷۴ دانش‌آموز رای‌اولی در عرصه سیاسی کشور مشارکت می کنند و برای نخستین بار با حضور خود نشان می دهند که پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: براساس فرامین مقام معظم رهبری، اولویت نخست در انتخابات حضور پرشور مردم و سپس انتخاب اصلح است چرا که دشمن مدتهاست تلاش دارد تا مشارکت را در انتخابات کمرنگ نماید اما ملت ایران این بار نیز با حضور خود اقتدار ایران را به دنیا نشان می دهند.

,

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان با اشاره به برنامه های فرهنگی با محوریت انتخابات تصریح کرد: در این راستا در بستر شبکه شاد و همچنین با همکاری مدارس تلاش شده تا با اجرای برنامه های فرهنگی، دانش آموزان با آگاهی در انتخابات حضور داشته باشند.

,

وی عنوان کرد: دانش آموزان امروز مدیران آینده کشور بوده و در واقع با مشارکت سیاسی متوجه می شوند که در سرنوشت کشور سهیم هستند.

,

مسعودی زاد بیان کرد: خوشبختانه درهمه انتخابات، حضور رای اولی های لرستانی بسیار خوب بوده و امسال نیز این دانش آموزان آگاهانه در انتخابات شرکت کرده و با انتخاب اصلح نقش خود را به خوبی ایفا می کنند.

,

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان خاطرنشان کرد: دانش آموزان لرستانی هم اکنون در پویش ها، تهیه موشن، عکس نوشته، اینفوگرافیک و سایر برنامه ها در فضای مجازی مشارکت داشتند و محوریت این برنامه ها، مشارکت در انتخابات است.

,

وی گفت: همچنین همزمان با انتخابات مسابقات فرهنگی نیز برای دانش آموزان در بستر فضای مجازی در  نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه