اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

جبران عقب‌ماندگی‌های کشور با یک دولت جوان حزب‌الهی میسر است/ کسی را انتخاب کنیم که مومن، عدالتخواه و ضدفساد باشد

جبران عقب‌ماندگی‌های کشور با یک دولت جوان حزب‌الهی میسر است/ کسی را انتخاب کنیم که مومن، عدالتخواه و ضدفساد باشد
صادقی گفت: تا به امروز ما خوشبختانه توانستیم تحریم‌های فلج‌کننده و فشارهای حداکثری شیطان بزرگ را پشت سر بگذاریم و قاعدتا یک دولت جوان حزب‌الهی می‌تواند عقب‌نشینی‌ها و عقب‌ماندگی‌های قبلی را خیلی سریع برطرف کند و در تولید کشور جهش بوجود بیاورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله صادقی تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی روی کارآمدن مردم سالاری دینی یا جمهوری اسلامی ایران بود که نماد حاکمیت مردم انتخابات است و با رای مردم هر اتفاقی می تواند بیافتد و سرنوشت سیاسی کشور با رای مردم پیاده سازی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

وی با بیان اینکه در چله دوم انقلاب طبیعتا نوع حرکت کشور در گام دوم بسته به میزان مشارکت و نوع انتخاب مردم است، افزود: می شود یک دولت حزب الهی روی کار بیاد و گام دوم خیلی سریعتر به سمت ظهور پیش رود و ریل گذاری شود یا اینکه یک دولت غیرانقلابی برای پیاده سازی تفکرات لیبرالیستی و برجام های بعدی در کشور روی کار بیاید.

,

صادقی ادامه داد: تا به امروز ما خوشبختانه توانستیم تحریم های فلج کننده و فشارهای حداکثری شیطان بزرگ را پشت سر بگذاریم و قاعدتا یک دولت جوان حزب الهی می تواند عقب نشینی ها و عقب ماندگی های قبلی را خیلی سریع برطرف کند و در تولید کشور جهش بوجود بیاورد.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان اضافه کرد: هم تثبیت نظام و هم تداوم ارکان نظام با رای مردم است و حضرت آقا می فرمایند خود مردم خوب و یا بد، انتخاب می کنند و این خیلی امر مهمی است پس باید به نوع انتخابمان توجه داشته باشیم.

,

وی بیان کرد: حضرت امام راحل فرموده اند اگر در اثر مشارکت کم ما در انتخابات، لطمه ای به جمهوری اسلامی وارد شود همه مسئول هستیم چون مسئله اسلام و حیثیت اسلام است.

,

صادقی همچنین گفت: حضرت آقا هم می فرمایند دشمنان می خواهند چیزی به نام انتخابات برگزار نشود تا بگویند در کشور ایران چیزی به اسم مردم سالاری وجود ندارد پس اینجاست که حضور پرشور مردم در انتخابات می تواند دشمنان را ناامید و تیغ آنان را کند و اقتدار نظام را به رخ جهانیان بکشاند، عظمت ملت ایران را بیشتر در چشم مخالفان نشان دهد، حرمت ما را پیش دشمنان بیشتر نشان دهد و دوستداران نظام را خوشحال کند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان اظهار کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند آبروی کشور ایران به حضور مردم در پای صندوق های رای است بارها فرمودند حتی کسانیکه به من و نظام اسلامی هم اعتقاد ندارند ولی بخاطر اقتدار ایران در انتخابات شرکت کنند و تا امروز هم تثبیت و هم تداوم ارکان نظام با  رای مردم بوده است.

,

وی با اشاره به مهم ترین ویژگی های کاندیدای اصلح از دیدگاه امام خامنه ای عزیز، افزود: معظم له می فرمایند کسی را انتخاب کنید که در همه زمینه ها دارای مدیریت و کفایت باشد و بتواند افراد قوی را در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی،سیاسی، علمی و اقتصادی بکارگیری کند.

,

صادقی ادامه داد: کسی را انتخاب کنیم که با ایمان و عدالتخواه و ضدفساد باشد، دارای فکر انقلابی و جهادی باشد و بتواند با میدان های خطر، فداکاری کند نه اینکه بگوید ما آبگوشت بزباش هم بلد نیستیم درست کنیم و یا زمانی می گفتند ایرانی نمی تواند یه لوله هنگ و آفتابه هم بسازد.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان با اشاره به اعتقاد حضرت آقا به اینکه رییس جمهور آینده باید اعتقادی به جوانان داشته باشد تصریح کرد: ما توانستیم قدرت موشکی، هسته ای، فضایی و علمی و بسیاری از قدرت های دیگر را توسط جوانان بدست بیاریم و باید یک دولت جوان حزب الهی مدنظر مقام معظم رهبری در این مرحله ریل گذاری شود و مدیران نسل اول کار را به جوانان نسل دوم سوم و چهارم واگذار کنند و این اتفاق در گام دوم انقلاب مهم است.

,

وی اضافه کرد:کسی را انتخاب کنیم که معتقد به توانمندی های داخلی باشد نه اینکه بگوید حتی آب خوردن هم باید با کدخدا ببندیم تا همین حالا می گویند که آقای بایدن آمده توبه کند و اتفاق بدی که شاهد آن بودیم انفجار نطنز بود و نشان داد توبه گرگ مرگ است.

,

صادقی تاکید کرد: کسی را انتخاب کنیم که مردمی و ساده زیست و امیدوار باشد هم به انقلاب هم به آینده هم به مردم و جوانان و روحیه نشاط داشته باشد و برای حل مشکلات مردم پافشاری کند و علاقه ای به کار داشته باشد نه اینکه یکجا بشیند طرف یک سال و خورده ای است در زمان کرونا، از جاش حرکت نکرده و مدیران دیگر جای او مسئولیت های نظام را در جامعه نشان می دهند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان با بیان اینکه میز مذاکره برای ما بعنوان میدان جنگ هست ادامه داد: مواردی چون سو، مدیریت و ضعف در اطاعت پذیری از ولایت، بی توجهی به ظرفیت های درونی و نگاه به خارج، محافظه کاری و مرعوب دشمن بودن، باعث شد متاسفانه جریان نفوذ که بسیار پررنگ وارد شد مثلت ثروت، قدرت و نفوذ را در کشور ما پیاده کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه