اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اعلام کرد؛

تشکیل ۵۱۵ فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ‌بر ۱۲۶میلیارد ریال در یزد

تشکیل ۵۱۵ فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ‌بر ۱۲۶میلیارد ریال در یزد
علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد از تشکیل ۵۱۵ فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ‌بر ۱۲۶میلیارد ریال در یزد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: در اردیبهشت‌ماه سال جاری، بیش از 9500 مورد بازرسی و 515 فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ‌بر 126 میلیارد و 599 میلیون ریال توسط بازرسان این سازمان در همکاری با اتاق اصناف مرکز استان صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: در این مدت تعداد 256 فقره گشت مشترک بازرسی از صنوف مختلف در سطح بازار استان با حضور نمایندگان سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام شده است.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: در جریان انجام گشت‌های مشترک از واحدهای صنفی، عمده‌فروشی، فروشگاه‌های بزرگ و ... تعداد 44 واحد متخلف شناسایی شدند.

,

علمداریزدی ادامه داد: عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور از جمله تخلفات این واحدهای صنفی بوده که تمامی پرونده‌های تخلف جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

,

وی تصریح کرد: گزارشات مردم و نتایج حاصل از بازدیدها، به عنوان موضوعات قابل طرح در دستور کار ستاد تنظیم بازار استان قرار می‌گیرد؛ رعایت قیمت‌های مصوب شکر، مرغ، تخم‌مرغ، گوشت، نهاده‌های دامی و دیگر اقلام اساسی ضروری و توجه به زنجیره تأمین، توزیع و نظارت که اساس تنظیم بازار می‌باشد از جمله این موارد است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه