اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه خبر داد؛

توزیع ۴۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان تربت حیدریه

توزیع ۴۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان تربت حیدریه
خسروی گفت: در هفتمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۴۰۰ بسته کمک معیشتی با مشارکت بسیج سازندگی، بنیاد علوی و ستاد اجرایی فرمان امام بین نیازمندان شهرستان تربت حیدریه توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد پاسدار اسماعیل خسروی مسئول بسیج سازندگی ناحیه تربت حیدریه در حاشیه توزیع این بسته های معیشتی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: در ادامه رزمایش کمک های مومنانه و مواسات و همدلی بین نیازمندان، ۴۰۰ بسته کمک معیشتی با مشارکت بسیج سازندگی، بنیاد علوی و ستاد اجرایی فرمان امام بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی ارزش ریالی مجموع این بسته های معیشتی را ۱۶۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: برای هر بسته معیشتی شامل؛ برنج، روغن، رب، ماکارونی و حبوبات و همچنین مرغ ۴۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

خسروی ضمن قدردانی از خیرین و نیکوکارانی که از ابتدای رزمایش کمک مومنانه در قالب های مختلف کمک شایانی داشتند، افزود: بسیج سازندگی تربت حیدریه همچون سایر نهادهای خدمت رسان برای جذب کمک ها و مشارکت های مردمی و یاری رساندن به محرومان نیز آمادگی لازم را دارد.

مسئول بسیج سازندگی ترتب حیدریه همچنین از توزیع ۱۲ سری کمک جهیزیه در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و افزود: اقلامی همچون فرش، یخچال، گاز، ماشین لباسشویی و سایر مایحتاج زندگی با کمک خیرین و بصورت مشارکتی خریداری و به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

وی بیان کرد: از ابتدای رزمایش کمک مومنانه تاکنون بیش از ۵ هزار بسته معیشتی و ۳۰ سری کمک جهیزیه بصورت مشارکتی توسط بسیج سازندگی تربت حیدریه توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه