اخبار داغ

گزارشی از یک روز بزرگ؛

ورزشکاران البرز از مردم برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کردند/ از دارنده مدال نقره المپیک تا قهرمان تورنمنت بین‌المللی وزنه‌برداری

ورزشکاران البرز از مردم برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کردند/ از دارنده مدال نقره المپیک تا قهرمان تورنمنت بین‌المللی وزنه‌برداری
ورزشکاران البرز از حال و هوای انتخابات ریاست جمهوری در ایران، دعوت مردم و دیگر فعالان این عرصه برای حضور حداکثری سخن گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد به اندازه یک چشم بر هم زدن زمان باقیمانده است، ماراتنی که از جهات گوناگون مورد توجه ویژه قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مردم کرج حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد را عزت و اقتدارآفرین و مشارکت بالا را سبب خنثی شدن راهبرد‌های دشمن و معاندان نظام اسلامی می ‌دانند.
,
 
,
آنها به این نتیجه رسیده اند که دشمنان نظام اسلامی از مدت ‌ها قبل برای دلسرد کردن مردم برنامه ‌ریزی ویژه ‌ای کرده و در روزهایی که به انتخابات نزدیک ‌تر می‌شویم بر فعالیت‌ های خود افزوده‌ اند.
,
 
,
شهروندان کرج می دانند که ریاست جمهوری نقش مهمی در تحقق مطالبات مردم دارد از این نظر باید در انتخاب افراد اصلح و شایسته تلاش کنند تا دشمن را مانند همیشه ناکام کنند.
,
 
,
ورزشکاران این کلانشهر در گفت ‌و ‌گو با خبرنگار «تیتریک» مردم را به مشارکت رد انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و از آنها خواستند تا با این اقدام دشمنان را حسرت به دل بگذارند.
,
 
,
میلاد رهبری نژاد وزنه بردار البرزی و قهرمان چند تورنمنت بین المللی می گوید؛ از مردم کشور و استان می خواهم که در انتخابات ریاست جمهوری، برای انتخابی سالم و اصلح شرکت کنند تا خودمان سرنوشتمان را تعیین کرده و بسازیم.
,
 
,
سیده نرگس میرزکی قهرمان البرزی وزنه برداری بانوان کشور هم می گوید؛ به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزشی استان از مردم دعوت می کنم حضوری پر شور در انتخابات ریاست جمهوری دولت سیزدهم داشته باشند.
,
 
,
سرپرست هیات ورزش های همگانی استان البرز می گوید؛ به مهم ترین رویداد سیاسی سال 1400 یعنی انتخابات ریاست جمهوری و شورا نزدیک می شویم، انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و نمادی از مشارکت برای تعیین سرنوشت کشور خواهد بود.
,
 
,
سعید کولیوند افزود: از ورزشکاران، داوران، پیشکسوتان و قهرمانان البرز دعوت می کنم با حضور گرم خود به انتخابات پیش رو رونق بخشیده و از مشارکت در این رویداد سیاسی سهم داشته باشند.
,
 
,
خشنودپور سرپرست هیات تیراندازی استان البرز هم می گوید؛ از جامعه بزرگ جوانان و ورزشکاران کشور به ویژه البرز دعوت می کنم برای حضور پر شور در انتخابات پای صندوق های رای حضور پیدا کرده و به کاندیدای اصلح رای بدهند.
,
 
,
کیمیا همتی دارنده مدال نقره المپیک نوجوانان و از خانواده بزرگ تکواندو البرز هم از مردم و جامعه ورزشی استان و کشور دعوت کرد تا در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 شرکت کرده و حضوری پر شور داشته باشند.
,
 
,
مریم فرعی عضو تیم ملی تنیس روی میز از خانواده بزرگ تنیس استان البرز جهت حضور و مشارکت هر چه بهتر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها دعوت کرد و گفت: از عموم خواستارم که با شرکت در این رویداد و ایجاد مشارکت حداکثری در ساختن آینده بهتر سهیم باشند.
,
 
,
کامران ظهیری سرپرست ورزش و جوانان شهرستان اشتهارد هم گفت: از مردم عزیز استان البرز به ویژه اشتهاردی ها دعوت می کنم تا پای صندوق های رای آمده و با حضور پر رنگ خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند.
,
 
,
آنچه  در ورای این بحث ها و رقابت های انتخاباتی برای آحاد جامعه به عنوان صاحبان اصلی انتخابات  اهمیت دارد؛ مشارکت به معنای واقعی است، از اینرو آنچه همواره در انتخابات در نظام جمهوری اسلامی تعیین کننده بوده  و همچنان نیز خواهد بود، رای مردم است.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه