اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی ستادهای رئیسی:

تمامی ستادهای آیت‌الله رئیسی با وحدت در حال فعالیت هستند/ جزئیات سفر آیت‌الله رئیسی به شیراز

تمامی ستادهای آیت‌الله رئیسی با وحدت در حال فعالیت هستند/ جزئیات سفر آیت‌الله رئیسی به شیراز
دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی استان فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد گفت: آیت‌الله رئیسی عصر روز پنج‌شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز با مردم این شهر دیدار خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، سیدمصطفی قاسمی دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد ‌در نشست خبری وحدت ستادهای این نامزد ریاست جمهوری گفت: آیت الله رئیسی پنج شنبه ۲۰ خرداد ماه به شیراز سفر می کنند لذا هماهنگی لازم با مسئول ارشد استان، فرمانداران، نیروهای انتظامی و امنیتی نیز انجام گرفته است و این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی با بیان اینکه دیدار مردمی آیت الله رئیسی ساعت ۱۸ بعدازظهر پنج شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود، اظهار داشت: برای این سفر از همه عموم مردم دعوت انجام می گیرد.
,
 
,
قاسمی دیدار با نخبگان، فرهنگیان، جامعه روحانیت، دانشجویان و دیگر اقشار را از دیگر برنامه‌های سفر آیت الله رئیسی دانست و بیان کرد: تمامی ستاد های آیت الله رئیسی با وحدت و انسجام در حال فعالیت هستند لذا مسائل فرعی نباید باعث خودنمایی شود و وظیفه ما این است که در این راه قدم برداریم و هدف این است که شخصی انتخاب شود که خصوصیاتی که رهبر معظم انقلاب فرمودند نظیر عدالت خواهی، ضدفساد، مردمی بودن، عملکرد انقلابی و اعتماد به داخل کشور و... را داشته باشد.
,
 
,
دبیر شورای هماهنگی ستاد های مردمی استان فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه ۷۰ ستاد مردمی در سطح شیراز فعال هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه صدور تعداد کثیری ابلاغات و حکم ها  از مرکز صورت گرفت اما باید مدیریت میشد لذا با این وجود همه در کنار یکدیگر در حال فعالیت هستند.
,
 
,
وی تصریح کرد: دشمن با تمامی توان برای کم رنگی انتخابات به میدان آمده لذا هدف نهایی ستادهای آیت الله رئیسی مشارکت مردم در انتخابات است؛ همه اقشار مختلف مردم با تمام بضاعت برای انتخاباتی چشمگیر و دشمن شکن به کار گرفته اند و باید کسی در راس قوه مجریه قرار بگیرد که ریشه فساد را بخشکاند.
,
 
,
قاسمی در ادامه با بیان اینکه ما در چهارچوب قانون و احکام صادره از تهران درحال فعالیت هستیم، اذعان نمود: با بررسی های انجام شده به اعتقاد من مشارکت بالا است و انشالله شاهد حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات خواهیم بود.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه