اخبار داغ

استاندار چهارمحال و بختیاری:

باید مراقب برخی زنبیل‌گردانان مسؤول در بحث انتخابات باشیم

باید مراقب برخی زنبیل‌گردانان مسؤول در بحث انتخابات باشیم
اقبال عباسی گفت: باید مراقب برخی زنبیل‌گردانان مسؤول در بحث انتخابات باشیم تا مبادا از موقعیت و مسؤولیت خود سوءاستفاده کنند، یک فردی که مدیر است یا مسؤولیتی دارد نباید از وقت اداری و زمان انجام کار مردم بزند تا در ستاد حاضر شود و کار انتخاباتی کند، ستاد انتخابات را با ستاد تبلیغات اشتباه نگیرید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای اداری استان، در خصوص اعتبارات استانی تخصیص یافته به این استان، اظهار کرد: بودجه عمرانی در سال 96 رقمی معادل 683 میلیارد تومان بود که این عدد در سال 99 به یک هزار و 961 میلیارد تومان رسید.

وی افزود: اعتبارات جاری در سال 96 بالغ‌بر 209 میلیارد تومان بود که این رقم در سال 99 به 382 میلیارد تومان رسید.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص اعتبارات پیش‌بینی‌شده برای سال 1400 نیز گفت: اعتبارات عمرانی منظور شده برای این استان در سال جاری 427 میلیارد تومان و اعتبارات عمرانی 2 هزار میلیارد تومان است که اعتبارات ممکن است بیشتر شود.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: بخش عظیمی از انتخابات به مردم بازمی‌گردد، برخی از مردم در هر شرایطی، در هر زمان و مکانی پای صندوق رأی حاضر شده و به وظیفه خود عمل می‌کنند.

وی عنوان کرد: برخی دیگر با توجه به شرایط حاکم تغییر نظر می‌دهند و بخش کوچکی از مردم نیز بنا به دلایلی در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آمادگی کامل جهت تأمین امنیت و تضمین سلامت انتخابات داریم، خاطرنشان کرد: همه امکانات دستگاه‌های دولتی باید در اختیار ستاد انتخابات استان قرار داده شود.

عباسی اضافه کرد: باید مراقب برخی زنبیل گردانان مسؤول در بحث انتخابات باشیم تا مبادا از موقعیت و مسؤولیت خود سوءاستفاده کنند، یک فردی که مدیر است یا مسؤولیتی دارد نباید از وقت اداری و زمان انجام کار مردم بزند تا در ستاد حاضر شود و کار انتخاباتی کند، ستاد انتخابات را با ستاد تبلیغات اشتباه نگیرید.

وی بیان کرد: یکی از سخت‌ترین شرایط برای مسؤولان و مدیران دولتی زمان تغییر و تحول دولت‌ها است، همه ما که در دولت مسؤولیت داریم باید تا آخرین روز طبق چهارچوب، در حفظ قوانین، مقررات، شأن و شئونات عمل کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: از هم‌اکنون آماده‌باش برای همه دستگاه‌های خدمت رسان اعم از شهرداری‌ها، نیروهای اورژانس، شرکت‌های آب، برق، گاز و... اعلام می‌شود و این شرایط تا پایان انتخابات ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه